  • Data: 2010-02-17 13:01:41
    Temat: Re: Od�nieşanie zjazdu donieruchomo�ci
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Naprawde zadziwia mnie upor, z jakim bronisz panstwa przerzucajacego swoje
    > obowiazki na placacych podatki obywateli.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Jaki to niby państwo ma obowiązek sprzątania prywatnej własności? Skoro przed
    kupnem jest się poinformowanym że właściciel ma sprzątać chodnik przed posesją.
    To albo się kupuje albo nie kupuje. Prostszego uregulowania nie można wymyślić.
    Kupujesz - sprzątasz, nie kupujesz - nie sprzątasz. Czego nie rozumiesz?
    Podatki nie mają z tym nic wspólnego. Obowiązek sprzątania to rodzaj umowy. Żeby
    jej nie trzeba było zawierać z każdym właścicielem stworzono przepis
    załatwiający sprawę ze wszystkimi właścicielami. Gdyby nie zagrożenie karą to by
    nigdzie nie było można przejść. Prawo jest tak pomyślane że zwalnia pewną grupę
    właścicieli z obowiązku sprzątania przed posesją i przenosi obowiązek sprzątania
    na kogoś innego. Kto może nie sprzątać i nie zostanie za to ukarany znajdź sobie
    w przepisach.