  • Data: 2010-02-17 14:03:00
    Temat: Re: Od�nieşanie zjazdu donieruchomo�ci
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    news:5065.00000147.4b7be7dd@newsgate.onet.pl...

    > Nawet jak nie jest prywatną własnością to obowiązujące prawo nakłada na
    > właściciela obowiązek sprzątania wspólnej własności. Masz kilka wyjść, bo
    > kraj wolnych ludzi. Możesz nie kupić takiej posesji albo możesz ją
    > sprzedać.
    > Możesz nie odśnieżać. Nikt do Ciebie z karabinem nie przyjdzie żeby Cie
    > zmusić
    > do fizycznej pracy. Możesz zostać ukarany mandatem. Jak nie zapłacisz to
    > wejdą
    > na hipotekę. Możesz zostać posłem i próbować zmienić prawo. Możesz wybrać
    > posła
> [...]

    Prosze cie, nie sprowadzaj dyskusji do absurdow okupacji wojennej.

    Obowiazujace prawo zmusza obywateli do wykonywania obowiazkow nie
    wynikajacych w zaden sposob z ich stanu posiadania. Co wiecej, przerzuca
    obowiazek dbania o wspolna wlasnosc na obywateli, ktorzy oplacaja odpowiedni
    podatek, z ktorego ta wlasnosc jest utrzymywana.

    Dlaczego wlasciciele domow nie doplacaja do remontu chodnika? Dlaczego nie
    musza odsniezac jezdni przed swoim domem? Jak widzisz, prawo jest idiotyczne
    i jako takie powinno zostac zmienione. A to, ze kilka owiec godzi sie na ten
    stan rzeczy skubiac trawke pod czujnym okiem gospodarza, to juz jest ich
    problem.

    Pozdrawiam
    Kamil