  • Data: 2010-02-17 15:22:37
    Temat: Re: Od�nieşanie zjazdu donieruchomo�ci
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > Nawet jak nie jest prywatną własnością

    Chodnik prywatna wlasnoscia ?

    Nie spotkalem sie, sa za to prywatne majace wielu wspolwlascicieli
    ulice. Notabene jest to wlasnosc ktorej by sie chetnie pozbyli na rzecz
    panstwa, a w zasadzie Gminy tylko ze Gmina stawia opor ;-)

    > to obowiązujące prawo nakłada na
    > właściciela obowiązek sprzątania wspólnej własności.

    Nie no zaraz, co Ty opowiadasz.
    Wlascicielem wiekszosci chodnikow w Polsce jest gmina wiec wg tego co
    piszesz Gmina powinna odsniezac.

    Tyle ze prawo jest inne: wlasciciel/uzytkownik posesji przy chodniku ma
    obowiazek.
    Tylko dlaczego masz miec taki obowiazek ?
    Ano tylko dlatego ze Gminie jest tak wygodnie.

    Obiekty publiczne takie jak chodnik powinny byc w gestii utrzymania
    panstwa, bo po to ono w ogole istnieje.

    > Masz kilka wyjść, bo to
    > kraj wolnych ludzi.

    ktory kraj ? Polska ?
    Chyba w czasach przed Mieszkiem I.

    > Możesz, mozesz, mozesz...

    Moge rowniez narzekac na to prawo.
    I to jest moje prawo w ramach usenetu i konstytucji.

    Jak Ci sie nie podoba to mozesz cofnac sie do roku 1940 i sprzatac snieg
    sprzed butow patrolu Wermachtu..

    KJ