    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Date: Mon, 31 Oct 2011 11:46:25 +0100

    W dniu 2011-10-31 00:30, X-Man pisze:
    > "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > testowałem zawór odcięcia paliwa VAGiem i działa poprawnie więc
    > przekaźnik chyab też jest sprawny
    >
    > Nie pamiętam jego numeru a w różnych autach ma on różny
    >
    > do świec jest chyba osobny czy się mylę ? tego 109 nie mogę znaleźć ale
    > poszukam jakiejś serwisówki

    Od świec jest właśnie przekaźnik "109" OIDP odcina on również zawór N109
    na pompie.

    > nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaśnie samo z siebie

    Hmm poszukaj tej 109 dobrze się przyjrzyj czy nie widać syfu, jakiejś
    śniedzi w okolicy tego przekaźnika, rozbierz go i zobacz czy styki w
    środku są w dobrym stanie.

    > hmm przyjrzę się im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy były
    > kiepskie ?

    Jak miało jakiegoś dzwonka czy ktoś je np nadgorliwie mył karcherem pod
    maską to i owszem.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis