eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia I analiza błędów VAGRe: Octavia I analiza błędów VAG
  • Data: 2011-10-31 18:36:48
    Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
    news:j8mgi2$sb5$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:
    >> OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
    >> sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest
    >> odłączony (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie
    >> przewodu podciśnienia, wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216
    >> (nie wiem czy to jakoś by mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej
    >> powinna byc większa i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej
    >> mocy),
    > To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
    > błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do tunnera
    > na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe tylko dla
    > +20 Nm ;].

    zgadza się i taki mam zamiar ale najpierw chciałem turbo wyminić tudzież uporać
    się z tymi wszystkimi błędami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dają
    15-25km i naprawdę czuć sporą różnicę a z tego co czytałem na forach korekta
    softu nie jest konieczna (poza tym błędy pojawiały się już wcześniej przed
    wtryskami)

    >> katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na
    >> te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością. Tak czy
    >> inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i czeka na montaż
    >> więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z turbo do N75,
    >> przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe logi.
    > Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109
    > i dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na
    > pompie VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
    > http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

    dziwne bo zawór działa za każdym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak
    muszę posprawdzać

    >> Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to
    >> na b3d bym dał posta :P
    > Nie pisuje już tam wśród troli ;-P

    znalazł się "pożądny" :P

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: