eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia I analiza błędów VAG › Re: Octavia I analiza błędów VAG
  • Data: 2011-10-31 16:12:25
    Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
    news:j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:
    >> Te wyglądają na wzorowe.
    > Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
    > X-Man,
    > logi pokazują że autko nie jest zdrowe.
    > Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganą dawkę ON. Maksymalnie masz 38,4
    > mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i
    > dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u
    > ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj
    > niżej! ), który źle mierzy powietrze. Cóź z tego że grupie 003 jest
    > strumień masy powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).
    > Ponadto jak już jesteśmy w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500
    > przepływka pokazuje za duży strumień.
    > W połączeniu z grupą 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo przeładowuje.
    > Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawdź czy
    > sztanga od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od
    > tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich
    > prędkości obr. na najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo
    > ograniczenia prędkości więc trzeba bacznie uważać - nie zachęcam cię do
    > łamania przepisów tylko proponuje rozwiążanie problemu). Jeśli
    > butowanie nie pomoże to trzeba wyczyścić turbo. Albo wpierw lepiej
    > sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe do sterowania turbem (idące
    > do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75.

    OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
    sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony (w
    przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia, wtryski
    niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by mogło wpływac na
    dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i zdecydowanie na nowych wtryskach
    auto ma więcej mocy), katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej
    nie ma wpływu na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną
    częstotliwością. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w
    kartonie i czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż
    podciśnienia z turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię
    nowe logi. Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie
    to na b3d bym dał posta :P

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: