-
Data: 2011-10-31 16:12:25
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
news:j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:
>> Te wyglądają na wzorowe.
> Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
> X-Man,
> logi pokazują że autko nie jest zdrowe.
> Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganą dawkę ON. Maksymalnie masz 38,4
> mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i
> dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u
> ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj
> niżej! ), który źle mierzy powietrze. Cóź z tego że grupie 003 jest
> strumień masy powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).
> Ponadto jak już jesteśmy w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500
> przepływka pokazuje za duży strumień.
> W połączeniu z grupą 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo przeładowuje.
> Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawdź czy
> sztanga od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od
> tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich
> prędkości obr. na najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo
> ograniczenia prędkości więc trzeba bacznie uważać - nie zachęcam cię do
> łamania przepisów tylko proponuje rozwiążanie problemu). Jeśli
> butowanie nie pomoże to trzeba wyczyścić turbo. Albo wpierw lepiej
> sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe do sterowania turbem (idące
> do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75.
OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony (w
przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia, wtryski
niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by mogło wpływac na
dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i zdecydowanie na nowych wtryskach
auto ma więcej mocy), katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej
nie ma wpływu na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną
częstotliwością. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w
kartonie i czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż
podciśnienia z turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię
nowe logi. Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie
to na b3d bym dał posta :P
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.11 16:57 Bugatti
- 31.10.11 18:36 X-Man
- 03.11.11 00:18 venioo
- 03.11.11 02:49 X-Man
- 05.03.12 14:21 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=