  • 1. Data: 2011-07-22 08:15:34
    Temat: Ochroniarze w UK vs. fotografujacy
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    http://www.dpreview.com/news/1107/11072115streetphot
    og.asp

    Jak widać ciecie, którym się wydaje, że mogą mówić ludziom co im wolno
    robić w publicznym miejscu, a czego nie, nie są wyłącznie naszą rodzimą
    specjalnością. Pocieszający jest fakt, że londyńska policja zna prawo
    (co niby powinno być oczywiste, ale z rok czy dwa lata temu były z tym
    niezłe jazdy w Londku).
    U nas co jakiś czas trafiają mi się agenci ochrony, twierdzący, że "tu
    nie można robić zdjęć". Zwykle uprzejmie acz stanowczo odsyłam ich do
    wezwania policji, ciekawe co będzie jak któryś w końcu wezwie i jak
    zachowają się nasi policmajstrzy...

    de Fresz

  • 2. Data: 2011-07-22 09:36:45
    Temat: Re: Ochroniarze w UK vs. fotografujacy
    Od: Robert <w...@g...com>

    Może u nas zrobimy taki test?

    Ciekawy jestem jakby wypadł...

  • 3. Data: 2011-07-22 12:36:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 5:36 am, Robert <w...@g...com> wrote:
    > Może u nas zrobimy taki test?
    >
    > Ciekawy jestem jakby wypadł...

    Dopytaja niejakiego Lawy.
    On juz po tescie.
    Pysk mu obito, ucho nadwyrezono, a sad - jak nalezalo - dolozyl swoje.
    Potem, tylko jego jojczenie w necie sie roznosilo.
    -----------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 4. Data: 2011-07-22 15:53:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-22 11:36:45 +0200, Robert <w...@g...com> said:

    > Może u nas zrobimy taki test?
    >
    > Ciekawy jestem jakby wypadł...

    Mnie w Wawie w zeszłym roku nagabywali 2 razy (budynek przy rondzie ONZ
    i PKO przy Grzybowskiej), w tym roku raz przy Crystal Parku - za każdym
    razem odsyłałem ochroniarzy do policji, ale nie wiem czy sami dali se
    siana, czy patrol tyle jechał, że zdąrzyłem obfocić co chciałem i
    opuścić "miejsce zdarzenia".
    A i raz musiałem podpisać świstek w budynku przy pl. Piłsudskiego o
    niewykorzystywaniu komercyjnym zdjęć z jego atrium (a w zeszłym roku
    robiłem tam zdjęcia ze 3 razy i nic).

    de Fresz

  • 5. Data: 2011-07-23 16:40:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2011 14:36, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Dopytaja niejakiego Lawy.
    > On juz po tescie.
    > Pysk mu obito, ucho nadwyrezono, a sad - jak nalezalo - dolozyl swoje.
    > Potem, tylko jego jojczenie w necie sie roznosilo.

    A takie kurwy jak ty tylko się cieszą z bandytyzmu, łamania prawa i
    korupcji.

  • 6. Data: 2011-07-23 16:47:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2011 11:36, Robert pisze:
    > Może u nas zrobimy taki test?
    >
    > Ciekawy jestem jakby wypadł...

    Tylko koniecznie większą grupą, potem się okaże, że dzielny święty pan
    ochroniarz niczego nie wyrywał, dzielnie znosił gaz pieprzowy przez
    kilka minut nie przerywając uprzejmych próśb, potem reintegrował się z
    dwóch inkluzji, w postaci których jednocześnie występował w dwóch
    różnych miejscach i delikatnie obezwładnił. Potem niestety ktoś spadnie
    ze schodów, a nagranie z monitoringu zniknie wskutek tajemniczej awarii.

    A sprawiedliwy i niezawisły sąd to wszystko łyknie (po drodze ignorując
    zeznania biegłego), po czym pouczy że bezprawne żądania należy spełniać,
    żeby "nie zaogniać sytuacji".

    Korzystając z okazji ponawiam serdeczne życzenie dla owego sądu, żeby
    kiedyś kilku nagrzanych panów złożyło jej pewne bezprawne żądanie po
    czym wykorzystało ją tak, jak sobie na to zasługuje. A jeśli będzie się
    bronić i ją zaciukają to cóż - sama sobie winna, wszak nie powinna się
    sprzeciwiać bezprawnym żądaniom.

  • 7. Data: 2011-07-24 15:08:37
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 23, 12:40 pm, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A takie kurwy jak ty tylko się cieszą  z bandytyzmu, łamania prawa i
    > korupcji.

    Kto cie oszukal, ze ja sie ciesze?
    Ja zaluje, ze tak delikatnie sie z taka kurwa jak ty obeszli.

    ---------

  • 8. Data: 2011-07-24 16:54:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.07.2011 17:08, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Kto cie oszukal, ze ja sie ciesze?

    Ty sam.

    > Ja zaluje, ze tak delikatnie sie z taka kurwa jak ty obeszli.

    To przyjedź i spróbuj poprawić, kurewska mendo. Obudzisz się bardzo
    zaskoczony.

  • 9. Data: 2011-07-24 17:01:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-23 18:47:24 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

> [...]
    >
    > A sprawiedliwy i niezawisły sąd to wszystko łyknie (po drodze ignorując
    > zeznania biegłego), po czym pouczy że bezprawne żądania należy

    Miałeś przecież apelować, czy też składać skargę kasacyjną (nie pamiętam już)?

    de Fresz

  • 10. Data: 2011-07-24 17:14:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.07.2011 19:01, de Fresz pisze:

    > Miałeś przecież apelować, czy też składać skargę kasacyjną (nie pamiętam
    > już)?

    Prawnik mnie zniechęcił - zaporowymi kosztami i skomplikowaniem
    procedury. Paradoksalnie taniej było spasować niż kontynuować.

    Poza tym ruszyła mi wtedy budowa i nie miałem już siły ani czasu się
    użerać z tym skurwionym systemem.

    Zresztą pewnie dopiero w Europejskim Trybunale Sprawiedliwości udało by
    mi się przebić ponad naszą krajową sitwę, a to byłby dopiero kolejny krok.

    Ale mam nauczkę na przyszłość - nie liczyć na prawdę i uczciwość w
    sądzie. Należy brać najbardziej skurwiałego adwokata z długimi mackami i
    da się wszystko załatwić.

    Znajomej taki właśnie adwokat strony przeciwnej załatwił m.in.
    zniknięcie oryginałów dokumentów, które naiwnie dołączyła do akt w
    oryginale. Dzięki temu złodziej mógł kradzionym samochodem przyjeżdżać
    na rozprawy i został uniewinniony.

    Była mniej naiwna ode mnie i się nawet z apelacją nie szarpała...