  • 11. Data: 2011-07-26 00:50:11
    Temat: Re: Ochroniarze w UK vs. fotografujacy
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 24, 1:14 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Prawnik mnie zniech ci - zaporowymi kosztami i skomplikowaniem
    > procedury. Paradoksalnie taniej by o spasowa ni kontynuowa .

    Trzeba bylo wziac dobrego prawnoka - jak sie sprawe wygrywa, to sie
    finansowo nie traci.
    Widocznie nie piszesz o tym, ze prawnik tez nie widzial szans abys
    mial mozliwosc wygrac ze swoim mendalnym postepowaniem jakie
    zaprezentowales.

    > Poza tym ruszy a mi wtedy budowa i nie mia em ju si y ani czasu si
    > u era z tym skurwionym systemem.

    Jacy obywatele, taki system.

    > Zreszt pewnie dopiero w Europejskim Trybunale Sprawiedliwo ci uda o by
    > mi si przebi ponad nasz krajow sitw , a to by by dopiero kolejny krok.

    W utwierdzeniu cie, ze jednak dales dupy.

    > Ale mam nauczk na przysz o - nie liczy na prawd i uczciwo w
    > s dzie. Nale y bra najbardziej skurwia ego adwokata z d ugimi mackami i
    > da si wszystko za atwi .

    Dokladnie piszesz o tym, co wiele razy wspominalem, ze zyjesz w
    skurwialym systemie, gdzie skurwiali tylko sie licza ale "rzna ludzi z
    dobrym gustem".
    Na tej grupie tez jest wielu takich.
    Ty tez do nich nalezysz i jestes tylko skurwialy ale za malo
    inteligentny, zeby sobie radzic.

    > Znajomej taki w a nie adwokat strony przeciwnej za atwi m.in.
    > znikni cie orygina w dokument w, kt re naiwnie do czy a do akt w
    > oryginale. Dzi ki temu z odziej m g kradzionym samochodem przyje d a
    > na rozprawy i zosta uniewinniony.

    To jest wlasnie ten system w ktorym zyjecie, ale jak wam to wytykam,
    to nagle wszystko staje sie cacy.

    > By a mniej naiwna ode mnie i si nawet z apelacj nie szarpa a...

    Tak trzymajcie i upewniajcie system w przekonaniu, ze taki wam sie
    wlasnie nalezy.

    -------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-07-26 00:57:04
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 24, 12:54 pm, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Ty sam.

    Skoro cie oszukalem, ze sie ciesze, to znaczy, ze jest przeciwnie.
    Marna ta twoja logika skurwialy palancie.

    > To przyjed i spr buj poprawi , kurewska mendo. Obudzisz si bardzo
    > zaskoczony.

    Z tego co widze na paru grupach, to mialbys z kim sie spotkac w swoim
    krajiu ale jakos srasz w gacie i im tego nie proponujesz kurewska
    mendo.
    Jak chcesz sie spotkac ze mna, to proponuje na neutralnym gruncie w
    kanadzie,
    Jak przejdziesz test na lotnisku, to bedziesz mial przyjemnosc
    otrzymac poprawke.
    Obudzisz sie bardzo zaskoczony.

    --------