  • 1. Data: 2011-07-22 09:45:36
    Temat: pikseloza przy 66 procentach
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    Podczas pracy w PS-ie można operować powiększeniem obrazka na ekranie. W
    okienku navigator skacze się miedzy powiększeniem ...25, 33, 50, 66 procent i
    tak dalej. Przy powiększeniach ...33, 66... obraz staje się szarpany, jakby
    piksele wyłaziły na wierzch. Czy jest możliwe uzyskanie takiego szarpanego
    obrazu fizycznie? Żeby ten efekt był na stałe, niezależnie od PS-a?

    marek

  • 2. Data: 2011-07-22 09:59:26
    Temat: Re: pikseloza przy 66 procentach
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

> [...]
    > piksele wyłaziły na wierzch. Czy jest możliwe uzyskanie takiego szarpanego
    > obrazu fizycznie? Żeby ten efekt był na stałe, niezależnie od PS-a?

    Tak. Zrob sobie zrzuty ekranowa i poskladaj. ;)
    Ludzie narzekaja na ten efekt, a Ty chcesz miec to na stale? Zdradzisz,
    po co?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2011-07-22 10:02:53
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):
> [...]
    > piksele wyłaziły na wierzch. Czy jest możliwe uzyskanie takiego szarpanego
    > obrazu fizycznie? Żeby ten efekt był na stałe, niezależnie od PS-a?

    Pewnie wystarczy przeskalować w dół, o jakiś mało okrągły współczynnik, najgorszą z
    dostępnych metod, bez
    jakiejkolwiek interpolacji.

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2011-07-22 11:20:07
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Tak. Zrob sobie zrzuty ekranowa i poskladaj. ;)
    > Ludzie narzekaja na ten efekt, a Ty chcesz miec to na stale? Zdradzisz,
    > po co?

    Bo to świetny efekt, niejednoznaczny.
    Dzięki

    marek

  • 5. Data: 2011-07-22 11:51:48
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Bo to świetny efekt, niejednoznaczny.

    Co masz na mysli piszac "niejednoznaczny"?
    BTW, ten "swietny" efekt widac dobrze jedynie na podgladzie na
    monitorze. Jest zbyt delikatny, zeby byl sensownie widoczny w druku lub
    na odbitce.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2011-07-22 12:01:00
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-22 13:51, marcin.STIG.saldat wrote:

    > Co masz na mysli piszac "niejednoznaczny"?

    nikt nie będzie wiedział czy jest taki profi czy amator ;)

  • 7. Data: 2011-07-22 12:01:30
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marcin.STIG.saldat napisał(a):

    > Co masz na mysli piszac "niejednoznaczny"?
    > BTW, ten "swietny" efekt widac dobrze jedynie na podgladzie na
    > monitorze. Jest zbyt delikatny, zeby byl sensownie widoczny w druku lub
    > na odbitce.

    Ej tam,
    Jak zrobisz odbitkę w efektywnej rozdzielczości jak na monitorze (np 100dpi) to też
    będzie widoczne.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2011-07-22 12:04:24
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Co masz na mysli piszac "niejednoznaczny"?

    Zmuszasz mnie do pisania poezji. Nie wiem jak to określić jeśli tego
    nie widzisz. Jest coś nieuchwytnego w takim obrazie.

    > BTW, ten "swietny" efekt widac dobrze jedynie na podgladzie na
    > monitorze. Jest zbyt delikatny, zeby byl sensownie widoczny w druku lub
    > na odbitce.

    Tak wiem. Może da się jakoś "powiększyć"?

    marek

  • 9. Data: 2011-07-22 12:08:02
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > nikt nie będzie wiedział czy jest taki profi czy amator ;)

    Zasada jest prosta. Im mniej więcej będziesz o mnie wiedział tym mniej
    będziesz wiedział;)

    marek

  • 10. Data: 2011-07-22 12:30:14
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Jak zrobisz odbitkę w efektywnej rozdzielczości jak na monitorze (np 100dpi) to też
    będzie widoczne.

    Zyle, ze odbitka ta bedzie musiala jednoczesnie przyjac proporcjonalne
    do tego rozmiary. Czyli bedzie wielka jak swinia -- a jesli na duzym
    rozmiarze mu nie zalezy to efekt i tak bedzie niewidoczny. :) Z drugiej
    strony -- zniknie nawet na duzej odbitce, bo trzeba sie bedzie od niej
    odsunac, zeby ja ogarnac, a co za tym idzie -- efekt znowu zniknie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat