    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 4 May 2015 12:38:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ochrona kół
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 20:55:52 UTC+2 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
> [...]
    ze możesz się pierdolić na koszt państwa ze swoimi przemyśleniami. Załóż zeszyt i
    zapisuj w nim swoje złote myśli. Oszczane koła to nie tylko mój problem. Bez względu
    na różnice etniczne i wyznaniowe można by w końcu znaleźć rozwiązanie. Ty swoimi
    idiotycznymi radami nie spowodowałeś że ja się zmienię i bliżej do rozwiązania. Jak
    by to tylko mnie dotyczyło to mógłbyś napisać że jestem chuj bo cytuję pół internetu
    i wiesz ale nie powiesz. Pewno w odpowiedzi puścił bym, jak to mam w zwyczaju w
    takich sytuacjach jak matoł coś napisał, w net parę chujów i by się skończyło.

    > No to ja ci napiszę, że często mógłbym ci coś poradzić czy podyskutować
    > ale mi się nie chce jebac z twoimi cytatami :) Tracisz...ale
    > chujcieto... bo nawet nie wiesz co tracisz:) Z "re" jest podobnie. Też
    > pierdoli cytaty. Nachuj mam się gimnastykować? Nara :] Prawdopodobnie
    > nie jestem sam w takim działaniu. Masz głęboko w piździe dyskutantów, to
    > i oni mają ciebie :)
    >
    > --
    > LordBluzg(R)

    Jak takie barany jak ty coś napiszą to nic nie tracę. O czym ja miałbym z tobą
    dyskutować jak trzy poziomy niżej jesteś. Nie dam rady zejść do takiego prymitywu.
    Masz rację że debile dyskutanci koło wentla mi latają. Nie znasz rozwiązania bo za
    głupi jesteś to po chuj się udzielasz. Czy mnie ktoś widział na grupie alkoholicy
    albo adwokaci? Nie bo to nie moje klimaty. Oczywiście ze nie jesteś sam. Z wami
    głupimi ludzmi tak dziwnie jest że jak policzyć to was niedużo jest. Za to jesteście
    tak jakoś chujowo porozmieszczani że jesteście wszędzie.