  • 21. Data: 2009-05-25 18:44:29
    Temat: Re: Ocen artyzm!
    Od: Jerz <jerzybrzuch_malpa@gmail_kropka_._usun_smieci_.com>

    Paweł W. chwyciwszy klawiaturę napisał(a):

    > Tak, miałem rację. Obrazek w 2:3 dostał 8.5. Po dodaniu rozmycia jak
    > przy użyciu obiektywu z pochyłami dostałem 8.7. Potem przyciąłem do
    > kwadratu i ocena podskoczyła od razu do 13pkt. I teraz uwaga. Ten sam
    > marny obrazek oceniany na 13pkt po zwykłej desaturacji (greyscale w Fast
    > Stone) otrzymał aż 57.1 pkt!!! ;)

    Ja na fotce prosto z aparatu zrobiłem resize, potem kadr do nietypowych
    wymiarów i dostałem 49,1. Potem przerobiłem na b&w i dostał 43,5.
    Wszystkie operacje robiłem w XnView (tylko to miałem pod ręką).

    Może EXIF jest brany pod uwagę?

    Jerzy

  • 22. Data: 2009-05-25 20:34:03
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No a teraz najniższa ocena jaką udało mi się uzyskać:
    > 1,5
    > http://swiergul.pl/foto/mnat03/duze/027.jpg
    >
    > Zupełnie nie zakumał o co chodzi w tym zdjęciu
    > (a czy ja wiem? niepowiem :)

    To ja lepszy - 0,5:
    http://farm3.static.flickr.com/2129/3534673732_ca7ff
    fd40d_o_d.jpg

    :)))

    Thomas

  • 23. Data: 2009-05-25 20:36:30
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > Tutaj:
    >
    > http://acquine.alipr.com/
    >
    > znajduje się automat do oceny zdjęć pod względem *artystycznym*. Można
    > podsyłać swoje.
    >
    > Miłej zabawy...

    Czarno(głównie)-biała fotografia mojej córki 7,8.
    Nadruk na koszulkę (imię+piłka do kosza Nike) 83,7 :-))
    Pozdrawiam!

  • 24. Data: 2009-05-25 20:36:56
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    98.9 http://robertkresa.com/PICTURES/NT33.jpg :D

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 25. Data: 2009-05-26 00:49:56
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 25 of May 2009 22:36, Zegarmistrz wrote:

    > Czarno(głównie)-biała fotografia mojej córki 7,8.

    Moja córka (kolorki, na wyraźnie niegładkim tle) dostała 71.3,
    ale ona jest podobna do mnie i ja robiłem zdjęcie :-P

    > Nadruk na koszulkę (imię+piłka do kosza Nike) 83,7 :-))
    > Pozdrawiam!

    Prezydent Kaczyński wręczający nominację premierowi Kaczyńskiemu 18.1,
    ale to nie ja robiłem zdjęcie.

    --
    nb

  • 26. Data: 2009-05-26 06:03:04
    Od: bans <g...@o...pl>

    Thomas pisze:

    > To ja lepszy - 0,5:
    > http://farm3.static.flickr.com/2129/3534673732_ca7ff
    fd40d_o_d.jpg
    > :)))

    Pierwszy raz się zgadzam ;)

    --
    bans

  • 27. Data: 2009-05-26 10:02:52
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 25 May 2009 09:33:19 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

    > Cześć wszystkim
    >
    > Tutaj:
    >
    > http://acquine.alipr.com/
    >
    > znajduje się automat do oceny zdjęć pod względem *artystycznym*. Można
    > podsyłać swoje.
    >
    > Miłej zabawy...

    ciekawe - moje projekty graficze ocenia sporo wyżej niż fotki.
    Jednak widać ze fotografia to nie do końca moja działka.
    A logotypy to już w ogóle robie świetne :>

    --
    www.warszawski.info

  • 28. Data: 2009-05-26 15:35:04
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>