  • 1. Data: 2009-05-25 07:33:19
    Temat: Ocen artyzm!
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Tutaj:

    http://acquine.alipr.com/

    znajduje się automat do oceny zdjęć pod względem *artystycznym*. Można
    podsyłać swoje.

    Miłej zabawy...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2009-05-25 12:29:41
    Temat: Re: Ocen artyzm!
    Od: "Palacz" <...@l...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim
    >
    > Tutaj:
    >
    > http://acquine.alipr.com/
    >
    > znajduje się automat do oceny zdjęć pod względem *artystycznym*. Można
    > podsyłać swoje.
    >
    > Miłej zabawy...

    Dobre.
    Dostalem 5 punktow na 100 :)
    Kto ma mniej ?

  • 3. Data: 2009-05-25 12:35:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Palacz napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości

    > Dobre.
    > Dostalem 5 punktow na 100 :)
    > Kto ma mniej ?

    http://latkowski.com/files/Jaruzelski_i_Castro.jpg

    dostali 51 punktów.

    Jestem ciekaw algorytmu oceny ;)

    wer

  • 4. Data: 2009-05-25 12:39:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Palacz pisze:

    > Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości

    > Dobre.
    > Dostalem 5 punktow na 100 :)
    > Kto ma mniej ?

    Takie sobie zdjęcie, ale poprawne kompozycyjnie - 5,2pkt, za to zdjęcie
    z komórki z podciągniętymi kolorami z elementami żywo czerwonymi i
    niebieskimi, do tego niewłaściwie obrócone (poziome jako pionowe)
    dostało 17 pkt. Zdjęcie HDR wschodu słońca (nie moje) z "ładnymi"
    kolorkami dostało 21,1pkt. Chyba wiem, jak uzyskać maksymalną punktację ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-05-25 12:55:03
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Paweł W. napisał(a):

> [...]
    > dostało 17 pkt. Zdjęcie HDR wschodu słońca (nie moje) z "ładnymi"
    > kolorkami dostało 21,1pkt. Chyba wiem, jak uzyskać maksymalną punktację ;)

    Tam sie liczy stosunek kolorów do siebie. Dwa podobne zdjęcia dmuchawiec
    na zielonym tle dostały podobną liczbę punktów. Więc trzeba w tym
    kierunku kombinować.

    Swoją drogą nic dziwnego, że w USA mają problemy z dziurą budżetową:

    Sponsorship: The National Science Foundation has funded past work
    related to this project.

    wer

  • 6. Data: 2009-05-25 12:58:57
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 25 May 2009 13:39:50 +0100, "Paweł W." napisał(a):

    >>> http://acquine.alipr.com/

> [...]
    > dostało 17 pkt. Zdjęcie HDR wschodu słońca (nie moje) z "ładnymi"
    > kolorkami dostało 21,1pkt. Chyba wiem, jak uzyskać maksymalną punktację ;)

    Przycięcie do kwadratu, bw i artyzm wzlata... :)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2009-05-25 13:05:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Góra pisze:

    > Przycięcie do kwadratu, bw i artyzm wzlata... :)

    Bo jak ktoś przycina do kwadratu to MUSI mieć jakieś pojęcie o fotografii ;)
    W ten sposób zdjęcia o proporcjach 4:3 powinny mieć niższe wagi niż 3:2
    przy ocenianiu. A może najlepiej wrzucać tam zdjęcia w formacie 5:4? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-05-25 14:02:35
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Mon, 25 May 2009 13:39:50 +0100, "Paweł W." napisał(a):

    > Zdjęcie HDR wschodu słońca (nie moje) z "ładnymi"
    > kolorkami dostało 21,1pkt. Chyba wiem, jak uzyskać maksymalną punktację ;)

    Zaszumione w cholerę zdjęcie tabelki z wykazem cen na bilety kolejowe za
    wschodnią granicę - 21,6. :]

    --
    F?A??

  • 9. Data: 2009-05-25 14:32:25
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Ciekawe, czy ktoś mnie przebije... Skan instrukcji używania szarej
    karty - 78,1 :D Jak ktoś nie wierzy - proszę:
    http://dybowski.pl/inne/_rate78.jpg

    Czarek

  • 10. Data: 2009-05-25 14:34:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Czarek pisze:
    > Ciekawe, czy ktoś mnie przebije... Skan instrukcji używania szarej
    > karty - 78,1 :D Jak ktoś nie wierzy - proszę:
    > http://dybowski.pl/inne/_rate78.jpg

    Fakt. Ciężko będzie przebić, chyba, że ktoś oszuka i wrzuci grafikę, bo
    widzę, że symetria jest wysoko punktowana :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.