  • 1. Data: 2009-05-24 22:50:21
    Temat: [SPRZEDAM] Lustrzankę Sony A350 + Zeiss 16-80
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Do zestawu dokładam filtr UV Pro1 Digital firmy Hoja (założony na nowy
    obiektyw i nie zdejmowany) oraz dodatkowy akumulator.
    Sprzęt mam od roku. Stan idealny. Wykonałem na nim z 4tyś zdjęć. Obiektyw
    Zeissa pozwala faktycznie wykorzystać te 14MPix jakie oferuje lustrzanka
    A350. Zdjęcia są rewelacyjne!. Genialnie rozwiązany podgląd "na żywo" z
    odchylanym LCD daje wielką wygodę focenia. Zwłaszcza polecam okularnikom do
    których sam należę :)
    Rozstaję się z nim naprawdę z ciężkim sercem tylko dlatego że wymogi
    zlecenia zmuszają mnie do przesiadki na A900.
    Do sprzętu mam wszystkie papiery,oryginalne opakowania i dodatki. Cena
    zestawu; 3800zł. Do obejrzenia w Bydgoszczy.
    Kontakt mailem lub kom.501100098

    Tomasz G.