  • 11. Data: 2009-05-25 15:19:08
    Temat: Re: Ocen artyzm!
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > Tutaj:
    >
    > http://acquine.alipr.com/
    >
    > znajduje się automat do oceny zdjęć pod względem *artystycznym*. Można
    > podsyłać swoje.
    >
    > Miłej zabawy...

    http://lh4.ggpht.com/_gEF3FN-Tm1o/SJNgMx9R6kI/AAAAAA
    AABmY/v6zy2uhEGU4/s512/SG1S1149.jpg

    83 pkt ;)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 12. Data: 2009-05-25 16:21:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Dobre.
    > Dostalem 5 punktow na 100 :)
    > Kto ma mniej ?

    4 :) max 84.2

  • 13. Data: 2009-05-25 16:23:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    93 :)
    http://www.skanowanie.com.pl/assets/images/JJ14.jpg

  • 14. Data: 2009-05-25 16:26:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    96 :) http://www.skanowanie.com.pl/html/jj12.html

    Wiadomo co wielki format to nie jakas cyfra ;)

  • 15. Data: 2009-05-25 16:42:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > 93 :)
    > http://www.skanowanie.com.pl/assets/images/JJ14.jpg

    Jak byś dał w kolorze, to pewnie wyszłoby 9,3 :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-05-25 16:46:26
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > 96 :) http://www.skanowanie.com.pl/html/jj12.html
    >
    > Wiadomo co wielki format to nie jakas cyfra ;)

    97,9
    http://swiergul.pl/foto/mnat04/duze/011.jpg
    mały obrazek :)

  • 17. Data: 2009-05-25 16:56:21
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > 96 :) http://www.skanowanie.com.pl/html/jj12.html
    >
    > Wiadomo co wielki format to nie jakas cyfra ;)

    99,3
    http://swiergul.pl/foto/mnat04/duze/018.jpg
    również mały obrazek

    Algorytm jest dziwaczny
    czasem dobre zdjecia ocenia bardzo nisko,
    a takie akademickie wysoko.

    Zauważyłem, że na ocenę wpływa bardzo gładkie tło
    pod obiektem (obiektem) głównym zdjęcia - taki obszar ochronny.
    lepiej jak nic się nie dzieje na brzegach kadru
    Zdjecie powinno być raczej ciemne niż jasne.
    Algorytm nie ma sensu, ale niech próbują :),
    może coś wymyślą. Zresztą może onie w jakiś sposób chcą
    uśrednić gusta oglądających i takie coś wyszło...?

  • 18. Data: 2009-05-25 17:00:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:

    > Jak byś dał w kolorze, to pewnie wyszłoby 9,3 :P

    Tak, miałem rację. Obrazek w 2:3 dostał 8.5. Po dodaniu rozmycia jak
    przy użyciu obiektywu z pochyłami dostałem 8.7. Potem przyciąłem do
    kwadratu i ocena podskoczyła od razu do 13pkt. I teraz uwaga. Ten sam
    marny obrazek oceniany na 13pkt po zwykłej desaturacji (greyscale w Fast
    Stone) otrzymał aż 57.1 pkt!!! ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 19. Data: 2009-05-25 17:03:40
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    No a teraz najniższa ocena jaką udało mi się uzyskać:
    1,5
    http://swiergul.pl/foto/mnat03/duze/027.jpg

    Zupełnie nie zakumał o co chodzi w tym zdjęciu
    (a czy ja wiem? niepowiem :)

  • 20. Data: 2009-05-25 17:26:54
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jan Rudziński" napisał
    > http://acquine.alipr.com/

    0.8, przebije ktoś ? ; ))))
    Dobre to jest, co nie wrzucę to gówniana ocena, czyli w rzeczy samej dość
    sprawiedliwie odnośnie moich knotów ; )

    adam