  • 21. Data: 2014-04-01 12:09:44
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie [ot]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Apr 2014 11:12:23 +0200 osobnik zwany Pan Anatol
    napisał:

    > I słusznie... popatrz jak blisko tej dwupasmowej drogi jest ścieżka
    > rowerowa. Wiesz co by się mogło stać, gdyby rozpędzony do 70 km/h wariat
    > wypadł z drogi i wjechał w jakiegoś rowerzystę na tej ścieżce rowerowej?
    > Albo co gorsza co by się stało, gdyby np. taki rowerzysta, pomimo
    > posiadania tej ścieżki rowerowej, zechciał jednak jechać tym swoim
    > rowerkiem po jezdni? Wyobrażasz sobie co by mogło się wtedy stać, gdybyś
    > jechał szybciej niż 30 km/h?

    a gdyby tu było w przyszłości przedszole?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-04-01 12:22:07
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 31/03/14 16:11, anacron wrote:
> [...]
    -nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spo
    ry,413444,s.html

    > Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
    > złożenia zeznań na Policji, a potem jeszcze wezwanie do sądu. Zapał
    > społeczeństwa szybko umrze po pierwszych próbach.

    Nie umrze. Kilka miesięcy temu jechałem w dzień z Bolkowa do Jeleniej
    Góry. Tam jest dłuższy odcinek serpentyn i oczywiście podwójna ciągła.
    Jeden kolega-debil postanowił wyprzedzić 6 aut jadących przed nim i po
    prostu dawał przeciwległym pasem. Ja na całą tą sytuację wyjechałem z
    zakrętu i efekt był taki, że wylądowałem na poboczu bo kolega-debil
    udawał pojazd uprzywilejowany. Następnego dnia kupiłem rejestrator. Mogę
    kilka razy odwiedzić policję jeśli to pozwoli ukarać takich debili.
    Gdybym jechał trochę szybciej to bym po prostu nie żył.

  • 23. Data: 2014-04-01 12:56:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > I właśnie dlatego takich debili
    > powinno się topić w przeręblu.

    Amen!

  • 24. Data: 2014-04-01 12:56:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
    > Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

    Nie rozumiem. Jedno z gorszych przewinien jakie mozna zrobic na drodze.
    Wyprzedzanie na podwójnej, bez widocznosci, na czołówkę.
    A ty odpuszczasz?
    To co musiałby sie stac zebys zgłosił?
    Ktos musiałby wjechac w przystanek pełen pieszych zebys przemyslał
    wysłanie?

  • 25. Data: 2014-04-01 12:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pan Anatol n...@b...spamerzy ...

> [...]
    > posiadania tej ścieżki rowerowej, zechciał jednak jechać tym swoim
    > rowerkiem po jezdni? Wyobrażasz sobie co by mogło się wtedy stać, gdybyś

    Rozumiem, ze to ironia?

  • 26. Data: 2014-04-01 15:25:47
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-31 19:09, anacron pisze:
    To z praktyki?

    > Tak, notorycznie wysyłam filmiki z radiowozami.

    Z ciekawości, dostajesz odpowiedzi?
    Ja dwukrotnie dostałem po wysłaniu i za każdym razem okazało się, że źle
    widziałem.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 27. Data: 2014-04-01 16:52:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Żeby tego nie robić to się pilnuję.
    > W jednym z pierwszych dni z kamerą taki osobnik mi się załapał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
    > Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

    Twój film, dziś o 16:07 czasu p.m.s dostał nowe życie.
    Jak się nie pośpieszysz z tym "podpierdalaniem" to ktoś Cię ubiegnie i
    cały "splendor" na nie niego spadnie. ;)

  • 28. Data: 2014-04-01 19:03:45
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 22:39:21 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jeszcze jest pytanie o widoczność.

    A jeszcze wcześniej pytanie o to, czy na nią w ogóle najechałem. ;)

    > Jak to nie było "nie widzę to jadę", to ja kamieniem nie rzucę ;)

    Tak poza tym - również nie rzucę. I biorąc pod uwagę temat wątku,
    lepiej na tym poprzestańmy. ;)

  • 29. Data: 2014-04-01 19:06:26
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 01 Apr 2014 00:26:35 +0200, anacron napisał(a):

    > We Włocławku na Al. Kazimierza Wielkiego
    > ostatnio wprowadzili 30km/h, a to dwujezdniowa droga. Fakt, trochę
    > zaorana, ale nadal bezpiecznie da się tam jechać osobówką 50-70 m/h.

    Zapewne urzędniczy dupochron. Taniej postawić ograniczenie niż naprawić
    drogę czy wypłacać odszkodowanie za "oberwane koła".

  • 30. Data: 2014-04-01 22:56:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.04.2014 19:06, mlodz pisze:

    > Zapewne urzędniczy dupochron. Taniej postawić ograniczenie niż naprawić
    > drogę czy wypłacać odszkodowanie za "oberwane koła".

    Dupochron dupochronem a nowe ulubione miejsce drogówki to inna historia. :)

    --
    anacron
    aba/