  • 1. Data: 2014-03-31 15:59:57
    Temat: Obywatelskie podpierdalanie
    Od: fifak <f...@o...pl>

    I co jest bat na wszystkich?

    http://www.tvn24.pl/scigaja-piratow-drogowych-dzieki
    -nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spo
    ry,413444,s.html

    nie znasz dnia ni godziny kiedy zostaniesz podpierdolony :)

    i dobrze...

  • 2. Data: 2014-03-31 16:11:12
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.03.2014 15:59, fifak pisze:
> [...]
    ry,413444,s.html

    > nie znasz dnia ni godziny kiedy zostaniesz podpierdolony :)

    Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
    złożenia zeznań na Policji, a potem jeszcze wezwanie do sądu. Zapał
    społeczeństwa szybko umrze po pierwszych próbach.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-03-31 17:56:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Mar 2014, anacron wrote:

> [...]
    >
    > Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
    > złożenia zeznań na Policji, a potem jeszcze wezwanie do sądu.

    To z praktyki?
    Bo "profilaktyczne" wezwanie do złożenia zeznań nie jest konieczne,
    jeśli sprawca przyznaje się sam i postępowanie się kończy.
    A sprawca powiadomiony że "jest film" może nie być chętny do
    procesowania się.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-03-31 18:10:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    ry,413444,s.html

    > nie znasz dnia ni godziny kiedy zostaniesz podpierdolony :)
    o ile stwarzasz zagrożenie. bez tego film jest nie ciekawy

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-03-31 18:13:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Szybko się skończy, bo po przesłaniu nagrania otrzymuje się wezwanie do
    > złożenia zeznań na Policji,
    Tak albo i nie. kierowca na wykroczeniu dostaje pytanie czy się
    przyznaje i dostanie za 100, czy się nie przyznaje i dostanie do sądu.
    jak wybiera do sądu, autor nagrania zostanie wezwany na Policje, zezna
    ze widział to co nagrane i koniec. Po kija ma go sąd wyzwać? W każdym
    razie mnie nie wzywał.

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-03-31 18:18:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    -nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spo
    ry,413444,s.html

    > o ile stwarzasz zagrożenie. bez tego film jest nie ciekawy
    >
    > ToMasz

    Taka książka jest ... Rok 1984, Orwella, z roku 1949

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984

  • 7. Data: 2014-03-31 18:28:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > do sądu, autor nagrania zostanie wezwany na Policje, zezna ze widział to
    > co nagrane i koniec. Po kija ma go sąd wyzwać?

    No właśnie po to :-)

    > W każdym razie mnie nie wzywał.

    Może złamali kierowcę i już nie musieli wzywać. Albo sąd okazał się
    przygłupi.

  • 8. Data: 2014-03-31 19:09:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    -nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spo
    ry,413444,s.html

    > To z praktyki?

    Tak, notorycznie wysyłam filmiki z radiowozami.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-03-31 20:31:51
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-03-31 15:59, fifak pisze:
    > I co jest bat na wszystkich?
    >
    > http://www.tvn24.pl/scigaja-piratow-drogowych-dzieki
    -nagraniom-innych-kierowcow-odzew-spoleczny-jest-spo
    ry,413444,s.html

    O ile podkablują paru typów widocznych w materiale filmowym, to ja nie
    mam nic na przeciwko. Typowe piractwo czy nawet bandytyzm drogowy do
    wytępienia

    > nie znasz dnia ni godziny kiedy zostaniesz podpierdolony :)
    >
    > i dobrze...

    Przeczytaj dokładnie artykuł. Pan "redaktor" pisze o kierowcach, którzy:
    "wymijają na podwójnej ciągłej czy na zakręcie"

    Ty, ja, grupowicze mamy zdrowo przewalone ;-)

    Ja niemal codziennie wymijam na ciągłej i zakrętach.

    Seco

  • 10. Data: 2014-03-31 20:45:01
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 20:31:51 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
    napisał(a):

    > Ja niemal codziennie wymijam na ciągłej i zakrętach.

    Ja dzisiaj nawet wyprzedziłem. :(