  • 1. Data: 2014-03-31 11:22:20
    Temat: Wymiana opon - kilka pytań
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Za oknem + 18 stopni C.
    Czy wymieniliście już opony na letnie? Kiedy zakładacie zimówki a kiedy
    letnie?
    Ile mniej więcej kosztuje w Wawie wymiana opon z wyważaniem? Ja znam cenę 80
    pln za kpl.
    Czy ktoś kombinował z kupnem felg stalowych (Ford Focus) tak aby jeździć
    tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie? A może to nie ma sensu i 2x80
    pln rocznie to nie majątek a sporo zabawy?

  • 2. Data: 2014-03-31 11:40:36
    Temat: Re: Wymiana opon - kilka pytań
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-31, Sawesk <b...@w...pl> wrote:
    > Za oknem + 18 stopni C.
    > Czy wymieniliście już opony na letnie? Kiedy zakładacie zimówki a kiedy
    > letnie?

    Opony zimowe sa do jazdy po sniegu, a teksty o tym, ze zimowki trzeba
    zakladac gdy temperatury spadna ponizej 7 stopni wloz miedzy bajki.

    > A może to nie ma sensu i 2x80 pln rocznie to nie majątek a sporo zabawy?

    A czas do stania w kolejkach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-03-31 11:43:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Sawesk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Za oknem + 18 stopni C.

    Zależy za czyim.

    > Czy wymieniliście już opony na letnie?

    Niektórzy tak, niektórzy nie.

    > Kiedy zakładacie zimówki a kiedy letnie?

    Wtedy kiedy wydaje nam się, że ma to sens. Tej zimy jak się okazało w
    niektórych regionach kraju nie miało to w ogóle sensu.

    > Ile mniej więcej kosztuje w Wawie wymiana opon z wyważaniem? Ja znam cenę
    > 80 pln za kpl.

    Mniej więcej znasz dobrą cenę :-)

    > Czy ktoś kombinował z kupnem felg stalowych (Ford Focus) tak aby jeździć
    > tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie?

    Nie, jesteś pierwszy :-)

    A na poważnie wiele osób od lat tak robi. Ekonomicznie oszczędność jest
    niewielka (albo żadna) bo i tak co jakiś czas trzeba te koła wyważyć, a u
    nas wymiana kół + wyważenie 50zł, a wymiana opon + wyważenie 60zł.

    Ale ja np. i tak dokupiłem drugi komplet felg, bo posiadanie dwóch kompletów
    felg jest po prostu o niebo wygodniejsze bo nie trzeba stać w kolejkach
    tylko można sobie spokojnie zmienić koła w ciągu godziny wtedy gdy się ma
    ochotę, a na wyważenie pojechać kiedykolwiek gdy nie będzie kolejek.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2014-03-31 12:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sawesk b...@w...pl ...

> [...]
    > jeździć tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie? A może to nie ma
    > sensu i 2x80 pln rocznie to nie majątek a sporo zabawy?

    Pytanie ile i gdzie jezdzisz.
    Bo moze jednak dobrym rozwiazaniem beda opony uniwersalne?

    W Poznaniu wymiana kosztuje 60zł wiec podejrzewam, ze 80 w Wawie to jest
    ok.

  • 5. Data: 2014-03-31 12:27:53
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Czy ktoś kombinował z kupnem felg stalowych (Ford Focus) tak aby jeździć
    > tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie? A może to nie ma sensu i
    > 2x80 pln rocznie to nie majątek a sporo zabawy?

    Nie wiem, co ma do tego marka samochodu, ale mam Focusa i mam dwa
    komlety kół. Wymieniam sam. Wyważanie aż tak często zwykle nie jest
    potrzebne.

    Piotr

  • 6. Data: 2014-03-31 13:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Zależy za czyim.

    U nas przedwczoraj bodaj 0 w nocy. :)

  • 7. Data: 2014-03-31 13:06:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-31, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > U nas przedwczoraj bodaj 0 w nocy. :)

    No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-03-31 13:18:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

    Nie, do tego są potrzebne dwa auta - jedno do jeżdżenia w dzień, a drugie w
    nocy :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2014-03-31 13:35:50
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Nie wiem, co ma do tego marka samochodu, ale mam Focusa i mam dwa komlety
    > kół. Wymieniam sam. Wyważanie aż tak często zwykle nie jest potrzebne.

    ile kosztują takie felgi? Kupować nowe czy używane?

  • 10. Data: 2014-03-31 14:08:55
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 31.03.2014 13:35, Sawesk wrote:

    > ile kosztują takie felgi? Kupować nowe czy używane?

    Google sie na Ciebie obrazil, ze trollujesz ?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z