  • 1. Data: 2014-03-31 15:29:17
    Temat: [OT] kółka z ząbkami do przyspawania
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    widział Ktoś może gdzies na allegro takie kółka z metalu z ząbkami, które
    przyspawane do dwóch płaskowników i skręcone śrubą będę uniemożliwiały
    obrót?

  • 2. Data: 2014-03-31 15:52:19
    Temat: Re: [OT] kółka z ząbkami do przyspawania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 31 Mar 2014 15:29:17 +0200 osobnik zwany tusk, donald
    tusk napisał:

    > widział Ktoś może gdzies na allegro takie kółka z metalu z ząbkami,
    > które przyspawane do dwóch płaskowników i skręcone śrubą będę
    > uniemożliwiały obrót?

    taka?
    http://www.rowerystylowe.pl/p-444/nakretka-na-os-tar
    cza-zebata-rozne-
    rozmiary

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-31 16:02:24
    Temat: Re: [OT] kó?ka z z?bkami do przyspawania
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki, coś w tym stylu tylko większe, jak w mocowaniach do anten
    satelitarnych, potrzebne tylko te kółeczka, żeby można je było przyspawać...

  • 4. Data: 2014-03-31 19:48:13
    Od: "sunny" <d...@i...pl>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > widział Ktoś może gdzies na allegro takie kółka z metalu z ząbkami, które
    > przyspawane do dwóch płaskowników i skręcone śrubą będę uniemożliwiały
    > obrót?

    Takie ło:
    http://allegro.pl/podkladka-koronkowa-zebata-8-zesta
    w-10szt-i4099358199.html

    czy takie ło:
    http://catalog.weidmueller.com/catalog/Start.do?loca
    leId=pl_PL&ObjectID=group53156927148686

    ?

  • 5. Data: 2014-03-31 19:58:51
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie to nie to, to gruby okrągły kawałek blachy z ząbkami z jednej strony

  • 6. Data: 2014-03-31 20:28:04
    Od: "sunny" <d...@i...pl>

    > nie to nie to, to gruby okrągły kawałek blachy z ząbkami z jednej strony
    Znaczy się szukasz Ripp-Lock´a ?

    http://www.bollhoff.pl/pl/pl/elementy-zlaczne/specja
    lne-elementy-zlaczne/tecnika-gwintowa/ripp-lock-podk
    ladka-mocujcaca.php

  • 7. Data: 2014-03-31 20:37:35
    Od: "sunny" <d...@i...pl>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > nie to nie to, to gruby okrągły kawałek blachy z ząbkami z jednej strony
    Ripp-Lock

    Nord-Lock

  • 8. Data: 2014-04-01 08:16:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    o właśnie, można to gdzieś szybko kupić?