  • 11. Data: 2014-03-31 22:01:35
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie [ot]
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Taka książka jest ... Rok 1984, Orwella, z roku 1949
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984

    W Polsce jakoś tak to jest, że wszystko, absolutnie wszystko widzimy
    tylko z jednego punktu widzenia. Naszej krzywdy. Mamy coraz piękniejsze
    drogi, więcej autostrad (może więcej na śląsku, a nie w
    zachodniopomorskim, ale jednak) lepsze samochody i.. pozwolenie na
    użytkowanie tego wszystkiego. jednak w ramach pewnych ograniczeń. te
    ograniczenia nie są do cholery ciężkiej, po to aby ograniczyć orgazmy za
    kierownica spowodowane szybkością, tylko po to aby się nie pozabijać. i
    znowu musiałbym przekląć, nie żebyś Ty i ja, kogoś nie zabił, tylko aby
    debil w aucie na 3 litery nie rozjechał Twojej żony, albo moich dzieci.
    Zrozumcie, ze jeśli sami sobie dajecie prawo do przekraczania dowolnych
    norm, ograniczeń, automatycznie to prawo rozdajecie innym. Zezwalacie na
    niebezpieczna jazdę, wypadki, smierć i zgadzacie się na ponoszenie
    kosztów, konsekwencji głupoty za kierownicą. Teraz o orwelu z wikipedii:
    cytuje:
    Kodeks karny uproszczony jest do minimum - osoba podejrzana jest winna i
    wykazanie tej winy jest jedynym zadaniem sądu.
    koniec cytatu.

    nijak to się ma do dzisiejszej dyskusji! Jeździsz zgonie z przepisami,
    masz święty spokój! jasne że jesteśmy ludzmi, każdy przekracza czasami,
    lekko prędkość, ale sory, podwójna ciągła przed przejściem dla pieszych,
    to nie jest lekkie przegięcie, tylko próba morderstwa. Zaryzykuję
    stwierdzenie, ze lepiej aby takim kierowcom odbierano uprawnienia, bo to
    może ich uratować przed odebraniem komuś życia.
    ToMasz

  • 12. Data: 2014-03-31 22:39:21
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Mar 2014, mlodz wrote:

    > Ja dzisiaj nawet wyprzedziłem. :(

    Jeszcze jest pytanie o widoczność.
    Jak to nie było "nie widzę to jadę", to ja kamieniem nie rzucę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-03-31 22:56:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > W Polsce jakoś tak to jest, że wszystko, absolutnie wszystko widzimy tylko
    > z jednego punktu widzenia. Naszej krzywdy. ...

    Ja to widzę z punktu widzenia historii. Konkretnie gość w 1949 roku napisał
    książkę o przyszłości, konkretnie o roku 1984 a dzisiaj w roku 2014 mniej
    więcej tak mamy.

  • 14. Data: 2014-03-31 23:35:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 22:56:06 +0200, John Kołalsky napisał(a):
> [...]
    > książkę o przyszłości, konkretnie o roku 1984 a dzisiaj w roku 2014 mniej

    Zabawa w tym ze w 1984 podobnie mielismy :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-04-01 00:19:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zabawa w tym ze w 1984 podobnie mielismy :-)

    Tak dobrze/źle jeszcze nie było

  • 16. Data: 2014-04-01 00:26:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.03.2014 22:01, ToMasz pisze:
    > Zrozumcie, ze jeśli sami sobie dajecie prawo do przekraczania dowolnych
    > norm, ograniczeń, automatycznie to prawo rozdajecie innym.

    Nie uogólniaj. Wszyscy wiemy, że ograniczenia prędkości w wielu
    miejscach są irracjonalne. We Włocławku na Al. Kazimierza Wielkiego
    ostatnio wprowadzili 30km/h, a to dwujezdniowa droga. Fakt, trochę
    zaorana, ale nadal bezpiecznie da się tam jechać osobówką 50-70 m/h.

    Zerknij http://tinyurl.com/nr9um76 Tu teraz jest 30km/h.

    --
    anacron
    aba/

  • 17. Data: 2014-04-01 09:14:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-31 20:31, *Bartosz 'Seco' Suchecki* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Przeczytaj dokładnie artykuł. Pan "redaktor" pisze o kierowcach, którzy:
    > "wymijają na podwójnej ciągłej czy na zakręcie"
    >
    > Ty, ja, grupowicze mamy zdrowo przewalone ;-)
    >
    > Ja niemal codziennie wymijam na ciągłej i zakrętach.

    Żeby tego nie robić to się pilnuję.
    W jednym z pierwszych dni z kamerą taki osobnik mi się załapał:
    https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
    Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2014-04-01 09:18:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Żeby tego nie robić to się pilnuję.
    > W jednym z pierwszych dni z kamerą taki osobnik mi się załapał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
    > Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

    Zglaszanie takich pojebow jestem w stanie zrozumiec i nawet bym poparl
    ale niestety, wsrod zglaszajacych jest masa sfrustrowanych nadgorliwcow
    ktorzy beda zglaszac najmniejsze pierdolki no bo przeciez prawo zostalo
    zlamane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-04-01 11:12:23
    Od: Pan Anatol <n...@b...spamerzy>

    W dniu 01-04-14 00:26, anacron pisze:

    > Zerknij http://tinyurl.com/nr9um76 Tu teraz jest 30km/h.

    I słusznie... popatrz jak blisko tej dwupasmowej drogi jest ścieżka
    rowerowa. Wiesz co by się mogło stać, gdyby rozpędzony do 70 km/h wariat
    wypadł z drogi i wjechał w jakiegoś rowerzystę na tej ścieżce rowerowej?
    Albo co gorsza co by się stało, gdyby np. taki rowerzysta, pomimo
    posiadania tej ścieżki rowerowej, zechciał jednak jechać tym swoim
    rowerkiem po jezdni? Wyobrażasz sobie co by mogło się wtedy stać, gdybyś
    jechał szybciej niż 30 km/h?

  • 20. Data: 2014-04-01 11:25:17
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-01 09:14, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
    > Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

    no tego to sam bym podpierdolił.
    OT

    przecież nie wszyscy użytkownicy dróg mają po 1.500.000 km przejechane
    i PJ od 25 lat. Duża część ludzi może spanikować widząc coś co na
    wąskiej drodze leci na nich na czoło. I właśnie dlatego takich debili
    powinno się topić w przeręblu.