  • 31. Data: 2014-04-02 00:00:21
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Twój film, dziś o 16:07 czasu p.m.s dostał nowe życie.
    > Jak się nie pośpieszysz z tym "podpierdalaniem" to ktoś Cię ubiegnie i
    > cały "splendor" na nie niego spadnie. ;)

    co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

  • 32. Data: 2014-04-02 00:03:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

    Lepsze to niz cytowanie calych internetow...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2014-04-02 01:25:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    > co to za nowa moda, zeby bez wrotki pisac?

    Taka sama jak rozpoczynanie zdania od małej litery.

  • 34. Data: 2014-04-02 08:40:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-04-01 12:56, *Budzik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Nie rozumiem. Jedno z gorszych przewinien jakie mozna zrobic na drodze.
    > Wyprzedzanie na podwójnej, bez widocznosci, na czołówkę.
    > A ty odpuszczasz?

    Jakoś mi emocje opadły po wrzuceniu na Youtube i FB, nie chciało mi się
    szukać komu to wysłać - starość ;)
    Kiedyś miałem więcej zapału do rożnych spraw (np. "videoradary" ;) ),
    teraz zdecydowanie mniej.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 35. Data: 2014-04-02 09:05:04
    Temat: Re: Obywatelskie podpierdalanie [ot]
    Od: Pan Anatol <n...@b...spamerzy>

    W dniu 01-04-14 12:56, Budzik pisze:

    > Rozumiem, ze to ironia?

    Oczywiście! :-)
    Cieszę się, że ją wyczułeś :-)

  • 36. Data: 2014-04-02 09:14:31
    Od: "Felko55" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W jednym z pierwszych dni z kamerą taki osobnik mi się załapał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=yS_DWzHpbMI
    > Myślałem, żeby gdzieś wysłać, ale odpuściłem.

    Poszło do komendanta wojewódzkiej policji w Katowicach.
    Zachowaj oryginał nagrania, może będą potrzebować.

  • 38. Data: 2014-04-02 10:30:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Lepsze to niz cytowanie calych internetow...

    Zgadzam się. Kto tak robi?

  • 37. Data: 2014-04-02 10:30:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Taka sama jak rozpoczynanie zdania od małej litery.

    Aha.
    Czyli kupa na twojej wycieraczce to to samo, co kichnięcie pod drzwiami?

  • 39. Data: 2014-04-02 10:30:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Jakoś mi emocje opadły po wrzuceniu na Youtube i FB, nie chciało mi się
    > szukać komu to wysłać - starość ;)
    > Kiedyś miałem więcej zapału do rożnych spraw (np. "videoradary" ;) ),
    > teraz zdecydowanie mniej.

    Ale teraz juz wiesz gdzie wyslac. Masz specjalną skrzynkę.
    Wiec?

  • 40. Data: 2014-04-02 10:32:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote: