  • Data: 2013-01-04 22:39:17
    Temat: Re: Obrazki, czyli bede niedlugo dinozaurem
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 03:24:25 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:
    > Bo jak wyniknie jakiś problem to nie należy go rozwiązywać od razu tylko
    > czekać do najbliższego dyżuru?
    Z tym stwierdzeniem bym zachował ostrożność. Widziałem jak chłopaki
    chcieli szybko naprawić szynobus, bo nagle jakaś usterka i szybko
    musiał wyjechać w trasę. Szybko - czyli poza procedurami, poza dyżurami,
    jednym słowem poza rutyną dopracowaną do perfekcji przez wiele miesięcy. O
    mało jeden z nich przypłacił to życiem, a szynobus i tak nieźle ro...li
    zamiast naprawić. Czekanie aż specjalista się wyśpi i zje śniadanie często
    ma ogromy sens.