  • Data: 2013-01-28 22:10:35
    Temat: Re: Obrazki, czyli bede niedlugo dinozaurem
    Od: Baranosiu <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.01.2013 firr kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    > Za to znalazlem tez wyrazny minus: fone nie radzi sobie z iloscią danych,
    > nawalilem do niego oczywiscie mase plikow (muzyki itp ) i np
    > systemowy odtwarzacz jakos
    > zawiesil sie na budowanieu z tego biblioteki
    > - tego rodzaju problemy 'skali' ciagle tu wystepuja i mz mozna to
    > uznac za ogolny 'bug' systemu.

    Nie mam z tym problemu zarówno na HTC DesireZ (Android 2.x) jak i
    tablecie Lenovo (Android 4.x), w DesireZ mam kartę pamięci 8GB a w
    tablecie 16GB - oczywiście zaindeksowanie tego pierwszy raz (na
    przykłąd zrobienie cache z miniaturkami zdjęć) trochę trwa, ale
    generalnie potem działa bez problemów. Mam jeszcze starego HTC G1
    (Android 1.6) z kartą pamięci 8GB i tam jest nieco "przycinki" no ale
    tam jest słabiutki procesor i mało pamięci RAM - używać się da, ale
    pewne opóźnienia w reagowaniu urządzenia są. Może nie formatowałeś
    kart pamięci w urządzeniach, tylko pod Windowsem, albo nie
    odmontowujesz telefonu po przeniesieniu plików (tylko wyciągasz kabel)
    i masz uszkodzony filesystem na karcie pamięci (bo na przykład bufory
    nie zdążyły się zsynchronizować), albo używasz telefonu do momentu aż
    bateria całkowicie padnie (pozostają niezamknięte pliki albo jest za
    niskie napięcie aby prawidłowo zmieniać zawartość pamięci flash i
    pojawiają się błędy) - przyczyny mogą być różne, może być też tak, że
    po prostu Wildfire tak ma (nie używałem nigdy tego telefonu).