  • Data: 2009-04-06 20:08:02
    Temat: Re: Obiektyw do fotografii sportowej do 1000 zł
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:49da0eb3$1@news.home.net.pl...

    > Na halach jest niestety gorzej. Najlepiej oswietlone w Polsce (na palcach
    > mozna zliczyc), dla osiagniecia 1/800 (przy 2.8) wymagaja juz ISO 3200.
    > Nieco gorsze przy tych samych parametrach pozwola na focenia 1/250-1/400.
    > W przecietnych halkach i salach sportowych jest niestety jeszcze ciemniej.

    Autor nic nie pisał o halach :(
    Ja bym nie ryzykował zabierania sprzętu na mecz piłkarski I ligi, z obawy o
    sprzęt i o to że mogą cię nie wpuścić na stadion.
    Więc jakiś meczyk na otwartym stadionie przy ładnej pogodzie powinno się dać
    radę z S70-300APO.

    Ja bym poszedł do jakiegoś Sigma Pro Centrum pożyczył szkło na 3 dni i
    sprawdził czy daje radę.

    Jeszcze raz mówię nie popadajmy w paranoję i nie twierdźmy że każdy musi
    mieć FullFrame i szklarnię za dziesiątki kilo pieniędzy.

    JDJ