  • Data: 2009-04-07 12:11:48
    Temat: Re: Obiektyw do fotografii sportowej do 1000 zł
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mylisz sie - wektory ruchu rzeczywistego obiektu i ruchu pozornego
    > spowodowanego ruchem aparatu sie dodaja.

    tak to jest jak sie nie czyta do konca i wycina polowe tego co przedmowca
    napisal.
    Wiem o tym o czym mowisz tylko ma to nie tak duze znaczenie przy dluzszych
    ogniskowych...
    roznica pomiedzy 100 a 300 mm przy takim samym kadrze bedzie praktycznie
    zadna...
    dlatego dodalem w nawiasie odpowiedni tekst...

    > poruszamy sie w klasie cenowej ok 1000 zl do sony , ktory ma
    > stabilizana matryce.

    ale nie ma to wiekszego znaczenia wszystko w okolicach tej ceny jest raczje
    srednie...

    > IS w obiektywie wogole nie jest tutaj potrzebny

    moj przyklad podal ci dwa obiektywy ze stabilizacja np w canonie maja rozna
    liczbe soczewek... i bynajmniej nie mial ich wiecej zoom!
    nie mowiles ze w Sony tylko stalki sal lepsze i maja mniej soczewek :)

    Steel