  • Data: 2009-04-07 06:11:49
    Temat: Re: Obiektyw do fotografii sportowej do 1000 zł
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.STIG.saldat wrote:

    > Na halach jest niestety gorzej.

    z tymi halami to byl skrot myslowy :)
    chodzilo mi ze nie ma sensu sie pchac z zoomem ktory trzeba z 5.6 przymknac
    jeszcze bardziej by miec mniej mydla bo to nie ma sensu
    jak przy 2.8 iso musi byc juz wysokie... :)

    > Najlepiej oswietlone w Polsce (na
    > palcach mozna zliczyc), dla osiagniecia 1/800 (przy 2.8) wymagaja juz
    > ISO 3200.

    Na lodowiskach np bywa znacznie lepiej :)

    > Nieco gorsze przy tych samych parametrach pozwola na focenia
    > 1/250-1/400. W przecietnych halkach i salach sportowych jest niestety
    > jeszcze ciemniej.

    tu sie zgodze... wiekszosc hal nie pozwala la focenie z czasami 1/400 przy
    iso 1600 lub 3200 przy przyslonie 2.8

    Steel