  • Data: 2009-04-07 11:14:57
    Temat: Re: Obiektyw do fotografii sportowej do 1000 zł
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panowie jeszczeraz przeczytajcie co napisal autor.

    Przeczytalem

    > Jest amatorem !!!!!
    > Jego pierwsza lustrzanka Alfa300 - swoja droga chyba najlepsza z
    > tanszych Sony ;)

    Autor napisal "Znacie może jakiś _dobry_ obiektyw do 1000 zł, żeby nadawał
    się _dobrze_
    do fotografii _sportowej_ m.in skoki narciarskie oraz piłka nożna."

    niestety nie da sie tanio i dobrze wiec jest albo tanio albo dobrze :)

    > Nie mówcie o szklach za kilogramy PLN i swiatlem 2.8, które kupuja
    > ludzie zarabiajacy na foto, majacy duzo kasy i ci którzy do nich
    > dojrzeli.

    hmmm wydawalo mi sie ze autor dojrzal do takiego szkla skoro chce dobre
    szklo do fotografii sportowej

    > Za chwile okaze sie ze ta Alfa do takiego szkla to pomylka bo co mu po
    > switle 2.8 jak przy ISO1600 bedzie mial takie szumy ze lepiej nie
    > mówic i AF nie bedzie sie wyrabial.

    Moze bez przesady... znam gosci co fotki robia canonem 350D i 300/2.8LIS

    > Amator musi sie liczyc z ograniczeniami jakie daje mu sprzet.

    wiesz mozna kupowac dwa razy... jak robia to oszczedni...
    ale polsrodki moga bardzo zniechecic...

    > Jak
    > stwierdzi ze to co ma go niezadowala to pomysli o zmianach.
    > Nawet jak kupi szklo i odsprzeda je za 1/2 roku to nawet jak straci
    > na nim 100PLN to bedzie bogatszy o doswiadczenia i mial swiadomosc
    > czego potrzebuje.

    jasne straci na nim 100pln? chyba ze ceny pojda w gore...
    Takie szkla tanie dosc ciezko sprzedac za 9/10 ceny zakupu... z reguly jest
    to 50-60%

    > Pamietajcie ze to fotograf robi zdjecia nie sprzet.

    hmmmm tak oczywiscie... po niekad masz racje... ale w pewnych warunkach
    sprzet moze znaczaco ulatwic prace i chodzenie na kompromisty konczy sie
    najczesciej srednio zeby nie powiedziec kiepsko.
    Tak jest w fotografii sportowej i przyrodniczej-zwierzakow...
    Sprzet moze baaardzo pomoc...

    Steel