  • Data: 2009-11-14 21:38:46
    Temat: Re: Obiektyw do Pentaxa
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hdn7h7$uaq$1@news.task.gda.pl>,
    Norbert nabazgrał:

    > Roznica w odleglosci z jakiej fotografuje sie obiekt, fajnie z daleka cykac
    > pszczolki w kwiatkach;)

    To racja, różnica w odległości ogromna. Ale w przypadku Sigmy to już jest
    trochę za daleko. Trudniej trafić, trudniej utrzymać.

    > Do tego zupelnie inna glebia ostrosci.

    Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że głębia ostrości jest
    niemalże niezależna od ogniskowej? ;)

    > Mimo wszystko chcialem miec jakies makro z AF i wystarczy mi ta Sigma
    > poki co.

    Od razu uprzedzam: nie uda Ci się złapać tym AF żywej pszczółki.
    Przy makro to kręci i kręci i kręci...

    Z drugiej strony wbrew temu co twierdzą niektórzy da się tym obiektywem
    robić jako takie makro:
    http://lrem.net/pages/view/300mmMacro

    Tylko wygoda zdecydowanie nie ta.

    --
    22:23.25 <@bulba> myslisz ze pod dysko to ma znaczenie?
    22:23.51 < infecto> bulba: pod dysko to nic nie ma znaczenia