  • Data: 2009-11-14 21:30:45
    Temat: Re: Obiektyw do Pentaxa
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:slrnhfu789.n57.lrem@localhost.localdomain...
    >W poście <hdmqp2$17v$1@news.task.gda.pl>,
    > Norbert nabazgrał:
    >
    > Co w nim świetnego?
    > http://lrem.net/pages/view/magnification

    >First of all: Pentax kit lens the 18-55mm f/3.5-5.6, at it's best with a
    >magnification of 1:2.9 - not all that bad
    >The other extremely popular lens: Sigma 70-300mm f/4.0-5.6 DG APO Macro,
    >magnification of 1:2 doesn't feel like a >great difference.

    Roznica w odleglosci z jakiej fotografuje sie obiekt, fajnie z daleka cykac
    pszczolki w kwiatkach;) Do tego zupelnie inna glebia ostrosci. Ale zobacz co
    by ci dal 55-300, tam jest chyba 1:4 , nie pamietam dokladnie. Nie czepiam
    sie, mam jak by co pierscienie posrednie pod mocowanie K i adapter m42,
    wtedy juz bez automatyki, ale podpiac moge wszystko.Mimo wszystko chcialem
    miec jakies makro z AF i wystarczy mi ta Sigma poki co.
    Pozdrawiam
    Norbert