    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektyw do Canona 350D
    Date: Wed, 6 Jan 2010 05:05:31 -0800 (PST)

    On 5 Jan., 21:00, websterrr <w...@g...pl> wrote:

    USMhttp://www.optyczne.pl/index.html?producent=&obie
    ktyw=145&typ=0&moc=0

    > Wiem, e jest gorszy ale kusi mnie te "dodatkowe" 100 mm. Zale y mi na
    > dobrym zbli aniu cho oczywi cie nie tylko na tym.

    nic nie cieszy tak jak swietnie wyostrzony , plastycznie odwzorowny
    obraz.
    ni nie wqrza jak metny , mydlasty obraz - patrzac na niego za kazdym
    razem przypominaja sie blednie wydane pieniadze.

    200 a 300mm roznica nie jest potezna - wiele wiecej tym nie
    przyblizysz.
    na ogol wykorzystuje sie w zoomach skrajje konce.
    wolalbym dobry 70-200 od marnego 75-300 .

    jesli braknie Ci dlugiego konca to w przyszlosci mozesz kupic jakas
    stalke ( czyli jakby skrajny koniec zooma) . nie sa drogie te z
    czasow analogu , jakscia przewazszaja tansze zoomy i bedziez mogl
    powalczyc. takie np 400 mm to juz odczujesz.
    cokolwiek kupisz zawsze wczesniej czy pozniej pozalujesz jesli bedzie
    to kosztem jakosci obrazu.
    zakup taniego obiektywu podraza tylko cene obiektywu dobrego , ktory
    i tak kiedys sie kupi .Po co ?. lepiej od razu kupic dobry. Bedzie od
    zaraz wiecej uciechy przy ogladaniu zdjec i do tego ostatecznie
    wyjdzie taniej.

    Jesi kupisz dobry obiejktyw nie bedziesz mial potrzeby zmiany przez
    kilkanascie lat , gdyz postep nie jest az tak szybki . jesli kupisz
    marna jak wyminiony 70-300 to juz nastepnego dnia bedziecz myslal o
    zamianie.
    Chyba ze obnizysz poprzeczke wymagan.