  • Data: 2013-01-16 19:09:16
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4014022289$20130116100749@squadack.com...

    > Zero władzy. Mnóstwo pracy. Za nic. Wieczne użeranie się z luserami
    > i "kolegami" moderatorami.

    Tak, tak i wielu przypadkach leczenie własnego ego przez administratorów i
    moderatorów. Chamstwo, pomówienia, bezpośrednie i bezpodstawne ciągłe ataki
    na użytkowników. Ciągłe poniżanie, wyśmiewanie i karanie. Dopiero po
    awanturach i skargach do naczelnego oraz udowadnianiu przez kilka dni, że
    się ma rację, naczelny łaskawie raczy wpłynąć na admionistratorów czy
    moderatorów aby raczyli usunąć swoje chamskie i oszczercze wypowiedzi. Sam
    naczelny także nie jest bez winy bo wiele spraw po prostu olewa, bo jest mu
    tak wygodnie i zbywa ludzi. Nawet w sprawach ewidentnych win administratorów
    i moderatorów staje po ich stronie tylko dlatego, że boi się, że na ich
    miejsce nie znajdzie innych, którzy będa pracować dla niego za darmo.
    Dlatego też często te funkcje pełnią osoby zakompleksione, niedojrzałe z
    przerostem aspiracji i manią wyższości.
    Nie ma żadnych kar dla administratorów i moderatorów i to jest największy
    błąd. Administratorzy i moderatorzy mogą wymierzać kary za byle co, nawet na
    podstawie własnych podejrzeń, a użytkownik musi udowodnić, że jest niewinny
    i prosić się o anulowanie.
    Tak więc nie pisz "zero władzy", bo w rzeczywistości to mają jej tam, aż za
    dużo i zbyt często jej nadużywają.
    Oczywiście nie chciałby uogólniać, bo nie wszyscy są tacy.