  • Data: 2013-01-17 12:40:10
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:50f6b234$0$1312$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zła analogia! Moderowanie to CENZURA a cenzora nazwano dla niepoznaki
    > ładnie

    Pisałem to mając na myśli moda jako swego rodzaju opiekuja uczestników,
    który na codzień będzie jak kelner, a w razie jakiejś nietypowej sytuacji
    zainterweniuje jak cenzor. Nie ma więc sprzeczności...

    > i pozytywnie brzmiącą nazwą moderator. Jest to taki sam zabieg
    > psychologiczny jak nazwanie kurwy panienką do towarzystwa czy modelką a
    > kurewstwa sponsoringiem.

    Czasem trzeba, taki gambit...

    > Cenzura nie działa za darmo i owszem jest władzą. Zauważ że obecnie

    Nigdy nie twierdziłem inaczej.

    > moderatorów jest dziesiątki razy więcej niż za PRLu. Teraz moderator jest
    > nie tylko na elektrodzie, ale praktycznie na każdym serwisie internetowym,
    > nawet grając w CounterStrike spotkasz się z moderatorem na każdym serwerze
    > CSowym.

    Dopóki ich rola cenzorska jest bardziej opieką (bez cudzysłowów), to nie
    widzę przeciwwskazań ((C) naczelnik Twardijewicz, Vabank 2).

    > Jeśli sam założysz serwis gdzie nie będzie cenzury, albo cenzura będzie
    > służyła komi innemu niż moskwiczanom śmierdzącym czosnkiem, to twój serwis
    > zostanie zalany przez ich władze spamem i masą ataków hakerskich. Żaden

    Widzę, co się dzieje na pustych grupach binarnych. Puste miejsce, to nasrać
    reklamami parafarmaceutyków, czy jakimiś chorymi manifestami pogmatwańców
    maści wszelakiej... Przeczesuję binarki i smiecia jest dużo.

    > prawdziwy spam głąbów i dzieciaków nie będzie normalnie nawet zauważalny a
    > zostaniesz zalany przez wysoko specjalizowane programy pisane przez wysoko
    > specjalizowanych i opłacanych hakerów z moskwy i izraela. Jak nie wierzysz
    > przekonaj się sam:)

    To spambot będzie musiał odgadnąć IP moich uczestników, którzy wsześniej
    będą musieli się zarejestrować odpowiednio. Przez ok. rok prowadziłem mały
    serwerek newsowy (jak nawalił i przez długi czas nie działał serwer lokalny
    news.ztm.waw.pl, być może mam to gdzieś jeszcze, nawalił mi HDD, ale chyba
    widziałem paczkę zgraną na innym dysku i tylko chwila moment, aby to znów
    zabanglało, zawartość wówczas zostawiona nadal istnieje), nie wlazł mi nikt
    zły.
    Oczywiście, świadom jestem tego, że "okazja czyni złodzieja", ale cóż...
    zaryzykuję... Kiedyś przechodziłem obok pewnego miejsca, gdzie dwie godziny
    później wybuchła bomba. Nikt nie zginął, ale kipiszu trochę było - budowa
    metra przy Patelni, na rogu. A nuż wybuchnie coś, jak będę przechodził koło
    kina/sklepu/kiosku? Zaryzykuję. Najwyższy nade mną czuwa :)