  • Data: 2013-01-17 13:19:26
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kd7b0p$f9o$1@news.task.gda.pl...
    > W dużej (może i większości) to oni tam robią pożyteczne rzeczy.
    > Ale ZA CZĘSTO się widuje (no ja uważam, że często niestety) wpisy
    > moderatorów w rodzaju "wstaw przecinek", albo coś równie twórczego.

    Wiesz, baba mu nie dała, to odbija sobie na luserach :P

    > Ważniejsze, że zgadzam się z tym, co któryś kolega napisał , że

    Nie chwaląc się - ja :)

    > moderator musi dawać przykład - czyli niestety musi być "święty".
    > Lub prawie.

    Przede wszystkim - niech będzie człowiekiem. A wtedy nawet pewne wpadki będą
    mu wybaczone. Jak bowiem pisałem, tak podtrzymuję, że nie myli się tylko
    ten, kto nic nie robi.

    > Użalania się, jaka to ciężka praca, jaka niewdzięczna - to sorki, mijają
    > mnie sporym łukiem.
    > Jak ktoś nie ma powołania do tej zabawy - to, na litość Boga, się zajmie
    > czymś innym. Chyba z łapanki ich nie bierze Gulson.

    Naskrobię kilka słów o swej pracy kasjerskiej, w sklepie. Trochę przerysuję,
    dla wyrazistszego obrazu.
    Zależnie od dnia, sklepu... klientów dziennie miałem 200-300-400, utargi od
    kilkusetzłotowych, do kilkunastotysięcznych.
    Załóżmy sytuację, że każdy klient, za dwie bułki i mleko, płaci stówą, czy
    inną okrągłą grubością, w końcu kasjerowi braknie drobnych do wydawania
    reszty.
    Setny klient, który nie dostanie od razu reszty, słusznie się wkurwi (w tym
    momencie jestem po jego stronie), bo CHUJ klienta obchodzi, że 99 przed nim
    płaciło grubo i okrągło. Podobnie mod - w piździe mam, jakie przejścia miał
    mod z tymi 99 przede mną, prywatnie oczywiście mogę mu serdecznie współczuć,
    zaprosić na dobre piwo, sfinansowaćpsychologa, pshychiatrę (to też lekarz,
    jak każdy inny), itd., ale to PRYWATNIE. Kasjer, który nie radzi sobie z
    ludźmi - wylatuje. Mod, który nie radzi sobie z ludźmi - tu sami sobie
    dopowiedzcie...

    > Ja osobiście to bym nie chciał tego robić, nawet jakby za to płacili (no
    > chyba, że naprawdę DOBRZE by płacili, ale nie sądzę, żeby na takie DOBRZE
    > było stać elektrodę, biorąc pod uwagę ilość moderatorów :)

    Należało by raczej zastanowić się, jak ilość przerodzić w jakość. Jakości
    nam potrzeba. Wtedy nawet można by było płacić.

    > Czyli - ten kto ma czas, i ochotę, i powołanie od Bozi - niech to robi.
    > I nawet - powiem na zakończenie - nie są najgorsze te "wpadki".
    > Najgorsze jest to, z czym się wielokrotnie spotkałem, że moderatorzy NIE
    > ZNOSZĄ krytyki. Żadnej. Jak ci moderator coś "nawywija", to zamknij ryj

    Czyli coś mają na sumnieniu - "Prawdziwa cnota, krytyk(i) się nie boi" (C)
    bodajże Krasicki.

    > i ciesz się, że tylko tyle - bo w razie dyskusji na 99% ci "udowodni", kto
    > tam rządzi.

    I spotka zmoderowanego wieczorem w bramie... i dyskusja będzie inna...

    > I to - a nie sam fakt "decyzji wątpliwych" jest dla mnie powodem uczucia,
    > że na elektrodzie moderacja nie jest taka, jak powinna być, ujmując to
    > delikatnie.

    Pasowało by mi tu nagięcie przysłowia - "kot pijany - myszy swawolą".

    > Niestety - jak cię szanuję RoMan za zasługi, tak komentarze w stylu
    > "panienki delikatne są" to są akurat dokładnym potwierdzeniem tego, o czym
    > piszę.

    A za takie coś c.a. 100 lat temu, to przypuszczam, że druga strona by
    zadziałała coś z kodeksu Boziewicza... Ciekaw jestem, czy Roman powtórzyłby
    to w oczy komuś, kto trenuje 10 lat na siłowni i waży 120 kilo... Albo np.
    urzędnikowi skarbowemu... :P Widziałem kiedyś chyba w Uwaga Pirat w TVN
    Turbo, jak jakiś zatrzymany coś tam margał policjantom, to mu zaczęli
    "prześwietlać" auto, aż mu się punktów uzbierało prawie oczko...

    > Na taką uwagę, można tylko odpowiedzieć - jeśli userzy to są "panienki",
    > to znaczy, że elektroda to burdel.

    Źleee!!! Agencja Towarzyska!! :)