  • Data: 2013-01-18 10:57:41
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AlexY,

    Friday, January 18, 2013, 10:42:03 AM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> początku.
    ^^^^^^^^
    > Nie chce mi się marnować jakieś pół godziny życia na tą czytankę.

    Żeby stwierdzić, że swoje zarzuty wyssałeś z brudnego palucha
    wystarczy kilka sekund. Tylko trzeba zechcieć.

    > W każdym razie nie udzieliłeś odpowiedzi na moje pytanie, czytasz
    > wszystko od deski do deski ze zrozumieniem?

    Jesli czytam, to ze zrozumieniem. Jeśli nie czytam, to nie mam
    pretencji o to, że mnie nieczytana treść w dupę kopie.

    --
    Best regards,
    RoMan