  • Data: 2015-12-03 23:57:36
    Temat: Re: [OT] łożysko home-made do agresywnego środowiska
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jest mały problem: ani nie mam dostępu do drukarki 3D ani nie potrafię zrobić
    na nią "wsadu".

    To trzeba zrobić rysunek, i pokazać. Co prawda nie mam nylonu, ale jakby
    się udało załatwić, to może bym druknął.

    > A czemu właściwie trawienie natryskowe jest lepsze od zanurzeniowego?

    A to też bym chciał się dowiedzieć :)
    Z tego co czytałem, w grę wchodzi mniejsze zużycie środka trawiącego,
    czy jeszcze coś - nie wiem ?

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2283304.html
    > Spodobała mi się czystość formy, "klatka" na płytkę i brak rurek. Kiedy jednak i
    tak miało to być robione na ploterze laserowym, nic nie stało na przeszkodzie, by
    wyeliminować i bąbelki, zastępując je skuteczniejszym sposobem mieszania.

    Ale to bąbelkowe jest wystarczająco skuteczne. Zresztą - myślę, że do
    samego mieszania nie jest nawet to potrzebne - bo mieszanie zapewni
    konwekcja i grzałka. A bąbelki raczej spełniają rolę "pędzelka" na samej
    warstwie miedzi.

    Znowu - nie sądzę, żeby z zastąpienia bąbelków super-mieszaniem był
    pożytek...