  • Data: 2015-12-04 07:02:51
    Temat: Re: [OT] łożysko home-made do agresywnego środowiska
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 23:57:38 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > To trzeba zrobić rysunek, i pokazać. Co prawda nie mam nylonu, ale jakby
    > się udało załatwić, to może bym druknął.

    Dzięki za ofertę, ale pomijając nawet wątpliwości Maćka, to by mi znów całą koncepcję
    na głowie postawiło, zostane przy tym, co mam.

    > Z tego co czytałem, w grę wchodzi mniejsze zużycie środka trawiącego,
    > czy jeszcze coś - nie wiem ?

    Na pewno można trawić w mniejszej ilości, bo czy środek sie mniej zużywa - nie jestem
    pewien.

    > Znowu - nie sądzę, żeby z zastąpienia bąbelków super-mieszaniem był
    > pożytek...

    Śledząc dyskusje n/t trawiarek spotykałem się z opiniami, że z tą skutecznością
    bąbelków różnie bywa. A jak pisałem, w momencie kiedy całą trawiarkę i tak ma dla
    mnie wyprodukować automat, to czy ja mu wsadzę do przetworzenia labirynt do
    powietrza, czy o wiele prostszy formą korpus pompki odśrodkowej... co za różnica?