  • Data: 2015-12-04 13:31:56
    Temat: Re: [OT] łożysko home-made do agresywnego środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Generalnie, sytuacja jak dla mnie jest już wyklarowana, jeszcze tylko
    >te wirniki pompek fontannowych

    A wersja z mieszaniem przez napowietrzanie odpada ?

    >Jeśli nie - elementy składowe tego, co chciałem zrobić mam już
    >narysowane, pręcik szklany na ośkę już kupiony, pasującej średnicą
    >szklanej rurki nie mieli, więc temat szklanych panewek umarł, będą
    >teflonowe.
    >Wałki teflonowe faktycznie na allegro są za grosze, tokarkę, jak
    >pisałem - mam (a nawet jakbym nie miał, teflonową tulejkę wymaganej
    >średnicy dałoby chyba radę wytoczyć nawet zaciskając materiał w
    >wiertarce i tocząc nożem do obierania kartofli).

    Nie takie latwe to toczenie w wiertarce, z ciekawosci mozesz
    sprobowac.
    Tylko uwaga na latajace noze :-)

    Ale ty chcesz dziure zrobic, to sie wiertarka sie nada - tylko z
    wiertlem :-)

    P.S. jest jeszcze wersja magneto-hydro-dynamiczna. Tylko te platynowe
    elektrody, bo za inne nie recze.
    A moze sie da zrobic cos ala silnik indukcyjny ? Skoro elektrolit
    przewodzi, to powinno poplynac :-)

    J.