  • Data: 2010-10-06 09:58:33
    Temat: Re: [OT] System kontroli wersji.
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    > [mowa o Perlu]
    >
    > Czyjego? Kretynów nieumiejących pisać programów? Żadna wada, to samo
    > jest w dowolnym innym języku.

    > ORLY? Których części wyniku ich pracy?

    ROTFL!

    Język którego zachowanie jest niezdefiniowane *z zasady* (np.
    interpolacja stringów), gdzie różne elementy parsera "głosują" nad wynikiem.

    Wszelkie obrzydliwości w rodzaju:

    %{$zmienna}, $$zmienna, \%zmienna, itd...
    $cośtam->{owośtam} vs $cośtam{owośtam} vs $cośtam[owośtam] vs
    $cośtam->[owośtam]...
    naście sposobów "quotowania"...
    @cośtam znaczy co innego zależnie od sytuacji...
    itd...

    słowem executable line noise.

    > Dziwne. Znam ludzi mających cokolwiek krytyczne nastawienie do używanego
    > języka, ale nigdy nie słyszałem od nich zarzutu nadużywania alkoholu
    > przez komitet.

    Bo po moejemu to ne był alkohol, tylko coś "twardszego" ;)

    > Od PHP proszę się tu odpierwiastkować. W tej części mówimy o Perlu.

    Sposób powstania obu języków podobny (chaotyczna zbieranina pomysłów i
    rozwiązań, często wzajemnie sprzecznych)

    pzdr
    \SK