  • Data: 2010-10-06 18:57:33
    Temat: Re: System kontroli wersji.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykłe montowanie katalogu sieciwego jako literki w win nie pomaga?

    Fajnie by było, ale niestety na moich Win XP SP3 nie da się zamontować
    WebDAV jako literki. Z tego co wyczytałem w sieci, to jeszcze w SP2 dało
    się. Poza tym mój WebDAV nie jest na porcie 80 i z tym też windows miał
    podobno kłopoty.

    Błąd jest taki:
    Wystąpił błąd systemu 67.
    Nie można odnaleźć nazwy sieciowej.

    Przy czym dysk bez problemu można przeglądać w "Moich miejscach
    sieciowych" zarówno po http jak i https, oraz widzi go bez kłopotu
    netdrive i cadaver.

    Z drugiej strony montowanie repozytorium w systemie plików u klienta
    jako r/w jest dla mnie nie do pomyślenia. Do repozytorium powinien mieć
    fizyczny dostęp tylko administrator, a klienci jedynie przez program
    kliencki.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej