  • Data: 2011-10-23 17:27:44
    Temat: Re: [OT] Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mr Nobody <n...@n...com> napisał(a):
    > Totalny bełkot. Porównujesz jakiś dyktatorów którzy siłą sztucznie
    > tworzyli swoje "imperia" do związku demokratycznych państw europejskich.

    Ale sam ten związek demokratyczny nie jest. Rządzi Komisja Europejska, która
    nie jest wybierana demokratycznie. Demokratycznie wybierany Parlament jest
    tylko mało znaczącym dodatkiem. Do dyktatury niedaleko, o ile UE się
    wcześniej nie rozpadnie.

    > Mi kompletnie nie przeszkadza. Współpracuję z różnymi firmami EU i nie
    > muszę się męczyć z różnymi przepisami celnymi, odprawieniem towarów i
    > usług itp. Przelewy do wszystkich krajów EU w SEPA kosztują mnie 5zł.

    Tylko czy żeby to mieć musimy tworzyć superpaństwo?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/