  • 1. Data: 2011-10-21 20:09:30
    Temat: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Witam,

    W "trójce" kilka razy słyszałem dziś reklamę jakiegoś prostownika z lidla,
    co to jest do akumulatorów o pojemności 6V i 12V :)))
    Co za palant wypuszcza takie bzdury w eter?
    Na stronie to samo, ale po "V" są dopisane "Ah" :)
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _22110.htm

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-10-21 21:08:38
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co za palant wypuszcza takie bzdury w eter?
    > Na stronie to samo, ale po "V" są dopisane "Ah" :)

    Bo to pewnie jakiś inteligent tłumaczył na polski. Wersja niemiecka jest
    poprawna. Nawet jest filmik.

    http://www.lidl.de/de/Technik-fuers-Auto/ULTIMATE-SP
    EED-Kfz-Ladegeraet-ULG-3-8-A1

  • 3. Data: 2011-10-21 21:23:10
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

> [...]
    > Co za palant wypuszcza takie bzdury w eter?
    > Na stronie to samo, ale po "V" są dopisane "Ah" :)

    dzieki temu palantowi maja tez darmową reklame na forum

  • 4. Data: 2011-10-21 21:57:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-10-21 23:23, Konrad wrote:
    [.....]
    > dzieki temu palantowi maja tez darmową reklame na forum
    Moim zdaniem to jest jednak antyreklama. :-)

  • 5. Data: 2011-10-21 22:10:31
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    _22110.htm

    > dzieki temu palantowi maja tez darmową reklame na forum

    Dlaczego zaraz palantowi? To udowadnia że Lidl Polska kpi sobie z klientów
    zatrudniając beznadziejnych tłumaczy którzy tłumaczą nie poprawnie opisy
    oferowanych produktów. Kupiłem zgrzewarkę do folii i w instrukicji obsługi
    jest w polskiej wersji językowej błąd który nie występuje w oryginalnej
    wersji językowej. Ciekawe kto to tłumaczy bo chyba jakiś palant?

  • 6. Data: 2011-10-22 01:19:20
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Dlaczego zaraz palantowi? To udowadnia że Lidl Polska kpi sobie z
    > klientów zatrudniając beznadziejnych tłumaczy którzy tłumaczą nie
    > poprawnie opisy oferowanych produktów.

    Cześć!
    Pytanie za 100 punktów - ilu ludzi widzi różnicę w tym przypadku między
    pojemnością a napięciem? Ilu czuje się obrażonych? Różnica jest ale
    przeciętny użytkownik ma to gdzieś. Dokładnie tak samo jak ciągle mówi
    się np. o cenie "etyliny bezołowiowej". Wie, że są akumulatory na 6V i
    12V i to mu wystarczy.
    Mój blok ma 80 mieszkań, gdy były problemy z upalającym się zerem na
    przyłączu, to tylko ja zgłaszałem problemy. Reszta zastanawiała się nad
    kupnem nowego TV, bo stary wariował - autentyczny tekst sąsiadki.
    Możesz się obrazić na Lidla ale to będziesz Ty i jeszcze ktoś. Reszta
    kupi. Dużo większa reszta. Towar zejdzie. Rynek wymaga najniższych cen.
    Tłumacz był najtańszy, może nawet dobrze zna niemiecki ale nie raczył
    zweryfikować technicznego słownictwa. Jego koszt kontra Twoja obraza i
    kierownictwu Lidla to powiewa. Jak zaczniesz prowadzić własną firmę i
    zatrudniać do każdego zlecenia najlepszych specjalistów, do tego
    kontrolować ich pracę, to rynek Ciebie szybko zweryfikuje. Takie jest
    życie.
    Lidl ma dość dobrą chińszczyznę, pojawiają się akumulatorki i wielu je
    kupuje, jakoś żyją. Niedawno byłą dyskusja. Za 250zł kupiłem zabawkowy
    mikroskop, sprzedawany na Allegro za 450zł. Do moich celów jest bardzo
    dobry. Niedawno kupiłem miernik zużycia energii, też z masą perełek w
    instrukcji ale się tylko śmiałem.
    Więcej luzu, są większe problemy.
    Maciek

  • 7. Data: 2011-10-22 02:07:11
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał:

    > ciągle mówi się np. o cenie "etyliny bezołowiowej".

    Kto tak mówi? Ja nie słyszałem.

    Remek

  • 8. Data: 2011-10-22 09:12:17
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-10-22 04:07, Remek pisze:

    > Kto tak mówi? Ja nie słyszałem.

    W gazetach tak bywa, np. "Wpadła do rowu cysterna z etyliną".

  • 9. Data: 2011-10-22 09:28:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Więcej luzu, są większe problemy.

    Owszem, problemy wieksze sa, tylko zauwaz, ze jesli w towarzystwie nie
    bedziesz mial pojecia o sprawach nazwijmy to humanistycznych ogolnych,
    to ludzie Cie beda nazywac ignorantem. Jesli ci sami ludzie nie beda
    odrozniali V od Ah, to w/g nich wszystko jest OK, ba, nawet chwalic sie
    tym maja zwyczaj. Potem masz takich matolow w TVN, takich tlumaczy,
    poslow, a i czesto nauczycieli... i w tym momencie robi sie malo
    smiesznie. Owszem, dla naszej grupy to mniejsza konkurencja, ale dla
    kraju raczej niewesola perspektywa. Ostatniego "Nobla" dostali Polacy w
    dziedzinie nauk scislych w 1911r, a i to slabo jest kojarzone z Polska
    na swiecie. Nie moga wszyscy studiowac marketingu, politologii i
    filozofii, ktos musi cos do cholery produkowac. Maja to robic ludzie dla
    ktorych W, A, Ah, V to wsio rawno?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2011-10-22 09:43:46
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
    wiadomości news:j7u1dh$c6t$1@news.onet.pl...

    > W gazetach tak bywa, np. "Wpadła do rowu cysterna z etyliną".

    Pewnie przyzwyczajenie z dawnych czasów, gdy na "tanksztelę" jeździło się po
    benzynę, a na dystrybutorze był wszedzie napis "etylina", z wiadomego
    czteroetylku (który chyba nie musi (ogólnie) być ołowiu), toteż wyraz ten
    zaczął funkcjonować w znaczeniu "benzyna". Błąd typu "jak się wabi twój
    pies" (A wabi się kogo/co - psa). I rzesza innych, jak "poproszę", "oczekuję
    na", "palenie wzbronione" (zamiast prawidłowo - zabronione). Aż chce mi się
    przytoczyć oświeceniową sentencję "takie będą losy Rzeczpospolitej, jakie
    jej młodzieży chowanie", oraz "czym skorupka za młodu nasiąknie..."
    I to się roznosi, niestety. I jest zaraźliwe, co gorsza.
    Moja mama już nie protestuję, jak ktoś w TV powie "prąd o mocy 230 woltów",
    a ja głośno nazwę go debilem, dupkiem, fiutem, czy inaczej, zależnie od
    humoru. Już pomijam coraz częstsze mylenie pupinizacji z krarup(in)izacją
    (taką wersję nazwy zastosowania wynalazku p. Krarupa też widuję). Razi mnie
    nadużywanie słowa "operator(ka)" w odniesieniu do słowiańskiej
    "telefonistki", a jak ktoś chce zapalić telewizor, to mu podaję zapalniczkę
    i szukam gaśnicy...
    A już "orty", nawet we własnym wykonaniu gdy szybko piszę, dobijają mnie...
    (brak interpunkcji takowoż)
    Przykład - diametralna zmiana znaczenia miediamarktowego "Nie dla idiotów",
    wystarczy po "nie" wstawić przecinek, lub dywiz... :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)