  • Data: 2011-10-23 19:08:22
    Temat: Re: [OT] Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Totalny bełkot. Porównujesz jakiś dyktatorów którzy siłą sztucznie
    > tworzyli swoje "imperia" do związku demokratycznych państw europejskich.

    Poprostu idea stworzenia superpanstwa nie jest nowa, ta jest kolejna.
    Owszem, nie morduja narazie sceptykow, poprostu nie dopuszcza sie ich do
    glosu. BTW Hitler zostal wybrany demokratycznie.
    UE ma tyle wspolnego z demokracja, co wspomniany wyzej bandzior z
    baletem. Masz jedynie niewielki wplyw na wybor poslow do PE, a jego
    kompetencje sa znikome. Wspomniane przez Piotra dyrektywy wydaje kto
    inny i na obsade tych stanowisk masz zerowy wplyw, na same dyrektywy
    tez. Jest to klasyczna dyktatura. Nedzne pozory demokracji znikaja
    wtedy, gdy ludzie w referendum zaglosuja na nie. Wtedy albo powtarza sie
    referendum do skutku, albo wprowadza prawo wbrew woli ludzi. Tak bylo z
    beta wersja konstytucji UE (Francja, Holandia), tak bylo w Irlandii (3
    powtorki referendum, wynik 2:1, ale zwyciezyl ten, co mial 1). Takie sa
    fakty, ludzie na tej grupie maja raczej scisle umysly i nikt przytomny
    takich dzialan nie nazwie demokracja.

    > Mi kompletnie nie przeszkadza. Współpracuję z różnymi firmami EU i nie
    > muszę się męczyć z różnymi przepisami celnymi, odprawieniem towarów i
    > usług itp. Przelewy do wszystkich krajów EU w SEPA kosztują mnie 5zł.

    Nie trzeba kupowac browaru, by napic sie piwa. Nie trzeba nalezec do UE
    by z w/w dobrodziejstw korzystac, Szwajcaria, Norwegia, czy Islandia do
    UE nie naleza, a chyba nie masz problemu z robieniem z nimi biznesu.
    Nikt im za to nie kaze kupowac konkretnych zarowek, nikt im nie zabrania
    wyprodukowac tyle cukru czy mleka ile im potrzeba. Straszne.

    > Twoja znienawidzona EU już dawno to zauważyła i od lat promuje pewne
    > kierunki na uczelniach tzw. zamawiane kierunki m.in. elektronika,
    > automatyka, telekomunikacja itp.

    I na czym owa promocja polega?

    > BTW. Tej grupy czytać się ostatnio nie da. Czy jeśli nie piszecie na
    > temat elektroniki to tak trudno dać znacznik OT?

    A to racja, przepraszam.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa