  • Data: 2011-10-23 23:57:18
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-22 23:37, Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
    > wiadomości news:j7uij4$kr$1@news.onet.pl...
    >
    > Nic dziwnego, skoro bywa, że mają lipnych wykładowców. Jednego na kursie
    > SEP położyłem prostym chwytem - omawiany był przekładnik w różnicówce.
    > Zadałem proste pytanie - co się stanie, gdy <tu obiekt> przypniemy
    > konkretnie, do tego i tego zacisku. Zgłupiał. Ja oczywiście wiedziałem,
    > bo stosowne wyliczenia zrobiłem na poczekaniu... Ale tak mnie podkusiło,
    > żeby spytać wykładowcę. No i już wiedziałem, z kim przestaję... ale co
    > mi, ja wiedziałem, a i tak nie ja za kurs płaciłem :P

    Słabi wykładowcy to jest jeden problem, ale ja akurat mam na myśli
    zawodową ignorancję. Jak ktoś chce od dziecka zostać elektrykiem, to
    idzie do zawodówki lub technikum. Na kursy idą ci, którzy elektryką
    zajmują się z doskoku i nagle doszło do nich że potrzebują papierka.
    Niektórzy z tych samouków idą na te kursy z nastawieniem "ja wiem swoje,
    co mnie tu będą pouczać" i niestety po kursie myślą to samo. A potem się
    okazuje że ich wiedza jest cieniutka, bo rozpatrywanie całych instalacji
    to bez porównania większy problem od wymiany uszkodzonego kontaktu w
    ścianie. A tymczasem im się wydaje, że bycie elektrykiem polega na
    dokręcaniu śrubek w zaciskach.