    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Re: Pelna klatka? Co kupic?
    Date: Sat, 23 Apr 2011 18:39:17 +0200

    W dniu 2011-04-22 23:24, dominik pisze:

    > Dla sprytnej osoby nie, bo ona sobie zamówi przez sieć, dla przeciętnego
    > kupca może to być problemem, bo jak będzie chciał coś to nie przymierzy
    > tego w sklepie, bądź bardz długo będzie szukał.

    A skąd wiesz jaką osobą był pytający?

    > Osobiście mam komplet dobrych doświadczeń z serwisami (sony, canona,
    > kodaka), ale to o nie świadczy o tym że to najlepsze serwisy świata :)
    > Sytuacje związane z naprawami są bardzo drażliwymi tematami i często
    > użytkownicy wydają swoje sądy. Jak ktoś upuścił aparat, a usterka wyszła
    > dopiero po jakimś czasie to trudno serwis raczej jest niewinny.

    > Mało kto chwali serwis, a jak tylko coś nie tak to krzyki pod niebiosa :)
    > Chyba wyjątkowo trudno ocenić czy żytnia tak bardzo zła, a czy to co można
    > czasem przeczytać to radosna fantazja użytkownika czy prawda.

    Że użytkownicy potrafią zwalać swoje błędy na serwis jest prawdą, ale w
    niczym nie podważa to mojej tezy, że korelacja między wielkością firmy a
    jakością serwisu nie jest zbyt silna i mniejsza firma może mieć lepszy
    serwis od rynkowego potentata.

> [...]
    > itd. Kilka akcji w ich wykonaniu widziałem - to jest nie do odróżnienia od
    > prawdziwej i rzeczowej opinii. Pomyśl tylko ile dziennie można takich
    > sponsorowanych tekstów spłodzić.
    > Dlatego polecam Ci nieufność - tu nie ma wybaczania czy obrażania się,
    > teorie spiskowe może i w części się potwierdzają, ale wciąż zostaje
    > człowiek, który ma chociażby jakiś humor, jakąś taktykę, aż wreszcie swoje
    > sympatie, przyzwyczajenia czy ograniczony czas na test. Jak chcesz mieć
    > swoje zdanie to sam sobie je wyrób, ale bez jakiejkolwiek wyroczni.

    Nieufność wobec publikowanych porównań jest jak najbardziej
    uzasadniona,a le nie oznacza to zgody na rozpowszechnianie błędnych
    (zarówno z powodu nieuczciwości jak i niewiedzy testującego) testów -
    takie błędy powinnos się nagłaśniać i testerów je popełniających
    piętnować - dla naszego wspólnego dobra.

    > Dlatego, że Ty i nie tylko Ty już któryś raz przytaczasz te sprawy i nimi
    > się przejmujesz jak by stanowiły przeszkodę w fotografowaniu. Serio mówię
    > - to wraca jak bumerang.
    > [...]

    chyba źle mnie oceniasz. To, że czasem psioczę na sugestie ograniczenie
    wyboru skupowanego sprzętu do dwóch głównych liderów rynku w niczym mi
    nie przeszkadza w fotografowaniu.

    --
    Pozdrawiam i życzę zdrowych, pogodnych, szczęśliwych Świąt!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)