  • Data: 2011-04-22 18:31:23
    Temat: Re: [OT] Re: Pelna klatka? Co kupic?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.04.2011 Kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Coś ty, wszyscy świadomi użytkownicy siedzą na PRFC. Reszta to głąby
    > podatne na marketing.

    Są inne problemy, większość weszła w jakiś system daaawno (ja lata temu w
    analogowe eosy z analogowych practic;) temu i po prostu ciężko się
    wyrwać z przyzwyczajeń/szkieł/lamp/osprzętu. Ciężko też opiniować inny
    sprzęt z 'papieru' co widze u wielu czytelników grupy - miesza z błotem
    a nie zrobił sprzetem ani 1 zdjęcia albo w ogóle nie miał w rękach i
    ogląda laboratoryjne sample.