  • Data: 2015-11-21 17:51:30
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-21 o 17:05, AK pisze:

    > Zdaje sobie sprawe ze jestes zwyklym klamca i oszustem przypisujac mnie
    > rozpoczecie klotni ?.
    > _To ty_ zaczales nieproszony/niesprowokowany napasc na mnie synu
    > "oficjerow" LWP :)

    Zdaje się, że to ty pierwszy na grupie programistycznej pochwaliłeś się
    na kogo głosowałeś...

    > Zastanowilo ?:) Toz przeciez od lat znany prowokator (alboi zwykly
    > kolejny swir)
    > a nie zaden PiSowiec :)

    Świr PiSowiec :)

    > I dlatego dostal ode mnie "becki".

    No. Ja też bym się wkurzył, że ktoś taki psuje mi opinię.

    > Ale Ty (jak kazdy zaburzony "fanatyk") nie zauwazyles tego
    > bo sie pojawilo slowo PiS. Dla ludzi chorych psychicznie zawsze
    > wystepuje jakis wyzwalacz ataku.

    Takie czasy... Trzeba zacząć się bronić. Rozsądni ludzie nie traktowali
    poważnie możliwości powrotu do władzy kogoś takiego jak Pawłowicz i
    s-ka, no i się przejechali...

    > Oczywiscie, ze tak !.
    > To logiczna kontynuacja drogi mych Rodzicow - czyli IIRP.
    > Mysle ze z powodu jakigos usenetowego niedouka z niej zejde ? :)

    Absolutnie tak nie myślę.
    Co nie znaczy, że to zignoruję. Ja znam dość dobrze historię - ty
    najwyraźniej nie.

    > Czy ty sobie zdajesz sprawe ze 95% swych postow konczysz ta
    > "przyjaciuelska formulka ?

    Tak.

    > To tez o czyms swiadczy.

    Oczywiście. Świadczy o tym, że ktoś na taką formułkę zasłużył.
    Nie czuję potrzeby odpowiadania na każdy post, który pojawił się w
    usenecie. Tylko na te, które uważam za istotne dla mnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr