  • Data: 2015-11-21 17:05:59
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Napisałem prawdę, zdajesz sobie z tego sprawę i dlatego tak cię to wkurzyło.

    Zdaje sobie sprawe ze jestes zwyklym klamca i oszustem przypisujac mnie rozpoczecie
    klotni ?.
    _To ty_ zaczales nieproszony/niesprowokowany napasc na mnie synu "oficjerow" LWP :)

    > Powinieneś był potraktować to jako komplement z mojej strony.

    Uhuhu ! :)

    > Nie dziwi > cię to, że ty, człowiek wykształcony (i nie mam tu na myśli ilości
    skończonych
    > szkół), programista, który niewątpliwie potrafi myśleć analitycznie i wyciągać
    wnioski, głosował
    > na formację, której typowym reprezentantem są tacy tytani intelektu jak platformowe

    > głupki/indentyfikator?
    > Nie zastanowiło cię to? Bo mnie bardzo.

    Zastanowilo ?:) Toz przeciez od lat znany prowokator (alboi zwykly kolejny swir)
    a nie zaden PiSowiec :) I dlatego dostal ode mnie "becki".
    Moze to ty masz zwyczajnie niezle "na..ne" we lbie traktujac "glupki" jako typowego
    wyborce PiS ?

    Ale Ty (jak kazdy zaburzony "fanatyk") nie zauwazyles tego
    bo sie pojawilo slowo PiS. Dla ludzi chorych psychicznie zawsze
    wystepuje jakis wyzwalacz ataku. Dla ciebie to jest wlasnie "PiS".
    Boje sie ze skonczysz jak Cyba, jesli nie poddasz sie terapii.
    Mowie powaznie.

    Pozlugujesz sie wylacznie kalkami. W kazdym twym liscie niema
    _jednego_ wlasnego przemyslenia/wahania, nawet krzty logiki
    (np przeczenie faktom/wskaznikom zapasci finansow Polski).
    Tylko hasla "z pierwszych stron gazet".
    Takie zachowanie (kalki, brak wlasnego zdania, kierowanie sie
    _wylacznie_ "czynnikami zewnetrznymi"/prawdami objawionymi )
    sa typowym objawem delikatnie mowiac "slabosci psychicznej".
    Nie jestes w stanie logicznie uzadadnic swej _zwyklej nieskazonej
    niczym nienawisci_ (wlasnie tak wychowywano w HitlerJugend).

    > A jeszcze bardziej tym, że jesteś z tego dumny.

    Oczywiscie, ze tak !.
    To logiczna kontynuacja drogi mych Rodzicow - czyli IIRP.
    Mysle ze z powodu jakigos usenetowego niedouka z niej zejde ? :)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Czy ty sobie zdajesz sprawe ze 95% swych postow konczysz ta
    "przyjaciuelska formulka ? To tez o czyms swiadczy.

    AK

    ---
    Avast.