  • Data: 2015-11-21 17:58:39
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

> [...]
    takowal-spiewaka-palikot-pomogl-antysemickim-wpisem

    > Masz urojenia.
    > Nie masz pojęcia kim są moi ulubieńcy.
    >
    > Masz jeszcze jakieś insynuacje w zanadrzu?

    A co mnie to obchodzi kim sa twoi ulubiency ?
    Gdy widze kompletnego nienawistnego durnia to nie interesuje mnie kompletnie:
    1) na kogo glosuje 2) w co wierzy 3) "co ma na mysli".
    Duren to duren. Durnowatosc jest ortogonalna i chocbyc juz kazdy swoj glos
    oddal PiS do konca swego zycia to i to tak nic nie zmieni :)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    %97 :)

    AK

    ---