  • Data: 2015-11-21 19:12:56
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Zwykła obserwacja. Obok platformowego glupka jesteś druga osobą wprowadząjącą
    polityczne gówno na
    > grupę.

    Przeciez wlasnie dlatego zjechalem "glupka", ze wprowadza tu swoje chore urojenia.
    Tyle tylko ze Wy zamiast mnie ew. poprzec lub ew milczec napadliscie _wlasnie na
    mnie_
    bo napisalem zwyczajnie (glupkowi, nie Wam) ze glosowalem na PiS.
    _To_ (PiS) bylo dla was wyzwalaczem histerycznego napadu rodem z psychatryka :)
    Jakiegos totalnego malpiego obledu :)

    No przeciez to (ten PiS, to przyznanie sie do glosowania na PiS) byl _od poczatku_
    papierkiem lakmusowym moich "prywatnych sondaży"/prowokacji nad kondycja
    "pokolenia lemingow" (dzis 30-40) po takich rujnujacych panstwowosc i gospodarke
    (zadluzenie) latach jak 8lat PO.
    "Sondaż" dobiegl juz konca - wnioski mam pewne - choc nie dajace juz zadnej nadziei
    na zmiane tejze waszej kondycji. Tyle :) Reszta to technikalia :)
    Uspokoje cie. Wiem juz co chcialem, wiec zrobie to co trzeba - czyli z pelnym
    przekonaniem stad sobie pojde.
    Bedziesz znow mial spokoj i POwszechna jednosc pogladow politycznych hehe :)

    Dalej nie czytam, bo (tak jak ci juz powiedzialem) uwazam cie
    (z wymieninionych juz wzgledow) za skonczonego chama
    (takim chamem jest dla mnie _kazdy_ kpiacy sobie z czyjegosc wieku,
    zdrowia czy bezrobocia), a z takimi po prostu i zwyczajnie nie rozmawiam.
    Zegnaj Ayatollahu C++ :)

    PS1: Ktos kto jak ty uwaza, ze polityka to gowno, jest od niego glupszy
    Tak twierdzili starozytni Grecy. Nie ja.

    AK

    ---
    Avast.