  • Data: 2015-11-21 18:04:34
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Znowu masz atak z urojeniami?

    :))

    > Więc dlaczego głosowałeś na PiS?
    > Baran jesteś i tyle, kompletnie nie rozumiesz rzeczywistości w której żyjesz.

    Durniu patentowany. Bo PC/PiS/Kaczynscy _zawsze_ do tego dazyl(i) !.
    Wiecej, _od zawsze_ chcial rowniez _stalej_ obecnosci wojskowej
    NATO w Polsce (bo tylko to mogloby nas uratowac - teraz juz za pozno...
    odbywa sie wlasnie druga Jalta, na razie tyczy Ukrainy.) po tym gdy Tusk
    w Swieto Niepodleglosci USA (sic!) odrzucil w chamskich ironicznych
    slowach tarcze antyrakietowa juz wywalczona/przyklepana przez
    Waszczykowskiego w rozmowach z Amerykanami.

    > A na czym ta "odwaga" miałby polegać? Zamierzasz mnie pobić? Naślesz kolegów?
    > Mam się czego bać?

    No wlasnie na tym, ze chetnie dalbym ci w morde za te (obrazajace mnie
    i moja wiare) kompletnie nieuprawnione slowa. Tak zwyczajnie. To co spotkamy sie ?
    Bo wiesz.. ja jestem takim chrzescijaninem, ze jak mnie uderza w policzek
    to oddaje w oba. Boisz sie honorowo dostac w morde ? :)

    > A _MY_ nie... My tu tylko przejazdem...
    > Skoro ty jesteś Polakiem, to kim ja jestem?

    Ty jestes przede wszytskim zwyklym niedouczonym idiota :).
    _Pelnoprawnym Polakiem_ idiota.
    Idioci jednak nie powinnio decydowac o tak waznych rzeczach jak Panstwo.
    To zbyt powazna sprawa.
    (poszukaj sobie entomologii slowa "idiota" - uwaga, uprzedzam: tu jest haczyk
    na potwierdzenie twej fanatycznej nienawisci zalewajacej ci ee. rzeczywistosc
    - znajdz go wpierw jesli jestes w stanie:)

    > Czy każdy kto nie głosował na PiS nie jest Polakiem?

    Alez jest!
    Tyle, ze po "rzadzach" PO, trzeba byc niespelna rozumu aby na
    _kogokolwiek_ z tzw "salonu" glosowac. Tylko tyle :)

    > Nie muszę.
    > Hitler też twierdził, że muszą się z tym pogodzić.
    > Jedni się pogodzili, inni nie.

    Masz wiecej w sobie z Hitlera (nienawisc) niz caly znany mi PiS :)

    > Nie zrozumiałeś bo wyciąłeś cytat. W domyśle pytałem za jaką granicę chcesz
    wyjechać?

    Nie wiem jeszcze. Mnie lesbijki nie przeszkadzaja/nie zaszkodza :)

    > Jaki chory proces myślowy musiałeś przejść, żeby dojść do takiego wniosku? O
    umiejętności liczenia
    > z litości nie wspomnę...

    No jesli Twoi oddawali zycie, aby nie bylo Polski na wzor IIRP to ktoz
    to mogl byc inny jak nie "oficjery" LWP albo AL ? :)
    _Napewno_ nie AKowcy.

    > Wprawdzie nie moje, bo zasłyszane, ale jakże trafne:
    > "PiS to nie jest partia, to stan umysłu".

    Fakt., Nie Twoje. _NIC_ w tym co piszesz nie jest Twojego.
    Jednym z kalectw jest nieumejetnosc "uzyskania"/samodzielnego dojscia
    do wlasnego zdania. Tylko kalki. To tez cecha charakterystyczna "pokolenia
    lemingow". Tyczy w rownym stopniu zycia zawodowego (np rozne fanatyzmy
    tyczace j.,prog. technologii itp itd) co spraw politycznych/spolecznych.
    Ot taka "skaza genetyczna" tego pokolenia :( Przykre.

    > To typowe dla wyznawców PiSu, najpierw jakieś urojone insynuacje, a potem człowieka
    w obornik...
    > Smutne to...

    No smutne :(.
    Wezmy np. innego "zaburzonego". Np. takiego Niesiolowskiego.
    To typowy przyklad przemiany Motyla w poczwarke.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    96% :)

    Aaaa! Mowiles ze liczyc nie umiem? Conieco umiem :)

    450 miliardów złotych w błoto - "dorobek" Platformy Obywatelskiej

    187,6 mld zł - wyłudzenia podatku VAT w latach 2008-2015
    153 mld zł - wirtualne zasilenie ZUS ze środków OFE w 2014 r.
    80 mld zł - straty budżetu na cenach transferowych w latach 2007-2015
    10,5 mld zł - wzrost nakładów na zatrudnienie w administracji publicznej w latach
    2008-2012
    7 mld zł - straty budżetu z tytułu nierozstrzygniętej aukcji na częstotliwość LTE w
    2015 r.
    5 mld zł - wypłaty odszkodowań za jednorękich bandytów
    1,5 mld zł - budowa nieefektywnej e-administracji od 2012 r.
    1,26 mld zł - strata na Stadionie Narodowym
    700 mln zł - Gawron/Ślązak, czyli najdroższy patrolowiec świata
    800 mln zł - roczny koszt obsługi systemów informatycznych w ZUS
    > miliard złotych - straty na podwyższeniu akcyzy na papierosy i alkohol
    182 mln zł - koszty przygotowania budowy elektrowni atomowej (z której nastepnie
    zrezygnowano - akurat paradoksalnie dobrze).

    AK

    ---
    Avast.