    Subject: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <n2kae1$tp8$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl> <n2nsvi$dfb$1@speranza.aioe.org>
    <3...@4...net>
    <n2pdfe$k0p$1@node1.news.atman.pl>
    <565053ea$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2puc6$bua$2@speranza.aioe.org>
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 16:48:49 +0100

    W dniu 2015-11-21 o 15:16, AK pisze:

    > Michnik ? Adasku witaj na usenecie :)

    Znowu masz atak z urojeniami?

    > Tys jestes zwyczajnie "p..ty" :)
    > _Zawsze_ bylem zwolennikiem wejscia Polski do NATO i do UE :)
    > Zreszta moje dzieci od dawna pracuja w Anglii i Szkocji wiec :) ?
    > Baran jestes i tyla :)

    Więc dlaczego głosowałeś na PiS?
    Baran jesteś i tyle, kompletnie nie rozumiesz rzeczywistości w której
    żyjesz.

    > A mialbys odwage powiedziec mi to w "realu" prosto w oczy ? :)

    A na czym ta "odwaga" miałby polegać? Zamierzasz mnie pobić? Naślesz
    kolegów?
    Mam się czego bać?

    > Nie. Takich Rodzin w Polsce sa setki tysiecy i to _MY_ stanowimy Polske

    A _MY_ nie... My tu tylko przejazdem...
    Skoro ty jesteś Polakiem, to kim ja jestem?
    Czy każdy kto nie głosował na PiS nie jest Polakiem?

    > i to MY wybraliscmy PiS a ty sie musisz z tym pogodzic, czy ci sie
    > podoba czy nie :).

    Nie muszę.
    Hitler też twierdził, że muszą się z tym pogodzić.
    Jedni się pogodzili, inni nie.

    > O tak. Wychowywaie dzieci przez lesbijki to _napraewde_ jest zgroza.
    > Jesli uwazasz ze nie to oddaj swoje dziecie w ich ramiona :)

    Nie zrozumiałeś bo wyciąłeś cytat. W domyśle pytałem za jaką granicę
    chcesz wyjechać?

    > Noooo!
    > Nareszcie Piotrusiu przyznales sie, ze jestes synkiem "oficjerow" LWP :)
    > Dlugo to trwalo, ale dzieki za szczerosc :)

    Jaki chory proces myślowy musiałeś przejść, żeby dojść do takiego
    wniosku? O umiejętności liczenia z litości nie wspomnę...

    Wprawdzie nie moje, bo zasłyszane, ale jakże trafne:
    "PiS to nie jest partia, to stan umysłu".

    > Rozmwiajac z toba, mam nieodparte wrazenie ze rzucam czlowiekiem w
    > obornik.

    To typowe dla wyznawców PiSu, najpierw jakieś urojone insynuacje, a
    potem człowieka w obornik...
    Smutne to...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr